Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En rose til Hope, som hjelper meg å forstå ungen min. :dagens-rose:

En rose til Frysepulver (som til tross for at vi er utrolig uenig på det politiske plan) er skikkelig morsom :dagens-rose:

En rose til Foxy som holder realisten i meg på plass :dagens-rose:

En rose til Bettie som alltid har gode ord på lager og aldri fordømmer eller kjefter uansett hvor dum man er noen ganger :dagens-rose:

En rose til Liss, som er varm og god og snill og forståelsesfull :dagens-rose:

En rose til Cata som har det så strevsomt om dagen og allikevel orker å komme og besøke boka mi, og komme med varmende bemerkninger :dagens-rose:

En rose til Lille Ballerina som også er innom med gode ønsker hos meg :dagens-rose:

En rose til fairyangel som kommer med gode råd når det gjelder litens hverdag i kollektivet :dagens-rose:

En rose til Fakse som også er jevnlig innom boka mi med gode tanker og ord :dagens-rose:

Har jeg glemt noen? Swan - en rose til deg også, fordi du også er en av mine trofaste besøkere i boka, som kommer med klemmer og trøst når jeg sliter med mitt :dagens-rose:

Har jeg glemt flere? Det er bare fordi jeg ikke har boka åpen foran meg i øyeblikket. Sitter du der og vet at du har vært innom, men ikke har blitt nevnt, så er denne til deg: :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...