Gjest Cruella Skrevet 7. mars 2003 #441 Del Skrevet 7. mars 2003 En rose til Ragnhild og, som er syk. God bedring! Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl Skrevet 7. mars 2003 #442 Del Skrevet 7. mars 2003 Hei, jeg også vil gi roser, så dagens rose går til Fruenge som slapp styret med utredning og diverse. Gratulerer med spire i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 7. mars 2003 #443 Del Skrevet 7. mars 2003 Oi, tusen takk Lea og Lisa-Beth! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 7. mars 2003 #444 Del Skrevet 7. mars 2003 Tenkte også jeg skulle gi dagens rose til Vinga, som velkommen tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 7. mars 2003 #445 Del Skrevet 7. mars 2003 Dagens rose går til Arwen22, håper det går bra i helgen uten KG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 7. mars 2003 #446 Del Skrevet 7. mars 2003 Hehe, litt distre jeg da.. Rose til Vinga såklart :D Også til Eowyn...ønsker deg masse lykke til i kveld! :D u go girrrrl *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 7. mars 2003 #447 Del Skrevet 7. mars 2003 Tusen takk for rose Pearl, det varmet veldig. Sender faktisk en tilbake til deg fordi du smigret meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 7. mars 2003 #448 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg har vel et par roser tilgode, og deler definitivt ut en til Vinga. Flott at hun kom tilbake. Og en til Duchess, for det fotjener hun. Og om jeg har flere å ta av, ja så er det bare å forsyne seg, alle som mener de fortjener en (i bytte mot en forklaring på hvorofr du fortjener en, kanskje? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 7. mars 2003 #449 Del Skrevet 7. mars 2003 Tusen takk Fredagsbarn Jeg syns Fredagsbarn skal få en jeg, fordi hun var så snill å gi meg en, og fordi hun ikke er helt frisk (og fordi hun venter veeeldig på fleece'n, selv om den ikke har lommer... ) Også skal Diva få en, fordi lillebroren hennes er syk og hun ikke har hatt det så bra i det siste. Så værsågod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 7. mars 2003 #450 Del Skrevet 7. mars 2003 Gir en fiol til Lisa-Beth fordi du er så klok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 7. mars 2003 #451 Del Skrevet 7. mars 2003 Ååå, tusen takk Duchess Koselig av deg :D Det varmer et urolig hjerte. En god kveld til deg Klem, Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 8. mars 2003 #452 Del Skrevet 8. mars 2003 Ønsker å gi en rose til Transe, som har en vàr og fin måte å opptre på. God smak virker det som om hun har og. :D Klem, Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 8. mars 2003 #453 Del Skrevet 8. mars 2003 Jeg vil gi en rose til meg selv fordi jeg er snill, omtenksom, empatisk og ærlig. Jeg tar godt vare på vennene mine, min mann og mine barn. Til og med naboene tar jeg vare på. Dessuten har jeg eksamen om fire uker og får ikke til å lese. INGEN fortjener det mer enn meg nå ! Særlig ikke etter at jeg har vasket huset og lagt sammen hauger av klær. Om tre uker blir min mann borte fra torsdag til mandag. Sukk. Tror jeg går og kjøper en bukett jeg. Stooor bukett til meg med pms. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 8. mars 2003 #454 Del Skrevet 8. mars 2003 Hilde K S, du skal få en rose av meg og! Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 8. mars 2003 #455 Del Skrevet 8. mars 2003 Gir en rød Rose til alle brukerene her inne jeg. Dere er enestående alle sammen på deres egen måte. koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 8. mars 2003 #456 Del Skrevet 8. mars 2003 Jeg vil gi enda en rose til HMSP, jeg, og gratulerer! @ Og så vil jeg gi en rose til Misha og ønske velkommen tilbake @ Og så (nei, jeg har ikke gitt roser siden tirsdag tror jeg) vil jeg gi en rose til alle som har gått i tog i dag. Regner med jeg ble representert på en fin måte. Og til slutt en rose til care, for hun passer på alle dyr som har det vondt. @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Misha Skrevet 8. mars 2003 #457 Del Skrevet 8. mars 2003 Tusen takk, Tusenfryd! Klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 8. mars 2003 #458 Del Skrevet 8. mars 2003 Tusen takk Lisa-Beth. Nå føler jeg meg bedre. Sender deg en fra buketten jeg måtte kjøpe til meg selv ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 8. mars 2003 #459 Del Skrevet 8. mars 2003 Tror jeg gir dagens rose til Misha jeg. Fordi du lager litt liv på forumet Værsågo` ----------< Klem, Diva :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Misha Skrevet 8. mars 2003 #460 Del Skrevet 8. mars 2003 Tusen takk skal du ha Diva! Bare nå ikke Hege blir sjalu, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå