Gry Skrevet 6. mars 2003 #421 Del Skrevet 6. mars 2003 Tusen takk for rosene! En hyggelig start på dagen! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 6. mars 2003 Forfatter #422 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg pleier ikke og være her inne, og derfor deler jeg ut litt mer enn en rose, må ta igjen for det tapte. Min første går da til Livets Datter for tråden her Takk, Linemor :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 6. mars 2003 #423 Del Skrevet 6. mars 2003 Takk for roser *Tusenfryd blir så glad* I dag vil jeg gi en rose til Chiquita - hun har eksamen i dag. Tror at rosen gjør at det går kjempebra. Også har hun hatt litt uggenhet i kroppen i det siste, så dette er for god bedring. @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 6. mars 2003 Forfatter #424 Del Skrevet 6. mars 2003 Dagens rose har jeg lyst til å gi til Liten. Hun fikk frem smilet mitt på morgenkvisten idag. http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...6600&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 6. mars 2003 #425 Del Skrevet 6. mars 2003 Tusen takk for rosen Lillian og Jente 29. I dag vil jeg gi min rose til Jomfru72, Lykke til hos legen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 6. mars 2003 #426 Del Skrevet 6. mars 2003 Takk, Livets datter! skal passe godt på rosen slik at ikke hestene spiser den opp.... :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 6. mars 2003 #427 Del Skrevet 6. mars 2003 I dag vil jeg gi ut 2 roser. Den første rosen går til: Skorpion72 Det er kjempehyggelig å ha blitt kjent med deg og alltid like koselig når det dukker opp mailer fra deg. Lykke til med dagen deres! @ Den andre rosen går til: Astra Det er alltid like hyggelig å få PM’er fra deg og høre at det går bra med dere. Lykke til videre med planleggingen og den store dagen! @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 6. mars 2003 #428 Del Skrevet 6. mars 2003 Takk for rose jente29 (30) :blunke: Kjempekoslig... Siden jeg elsker tulipaner så gir jeg deg herved en bukett tulipaner i forskjellige farger og håper de holder seg lenge. Ser du godt etter, kan det være det har gjemt seg noen treningsvibber i mellom bladene Foressten, siden det nærmer seg vår og det er høysesong for mine elskede tulipaner nå, vil jeg gjerne gi en bukett til Leaogså. Fordi dere gjør dagboka mi og KG generelt til et hyggelig sted å være... Og morsomt, ikke minst... Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 6. mars 2003 #429 Del Skrevet 6. mars 2003 Idag vil jeg overrekke en stor rose til ALLESAMMEN på KG... Dere er noen flotte jenter, som kommer med mange gode tips og ideer, mange flotte innlegg og vi kan ha noen fine diskusjoner og samtaler her inne. Så allesammen, værsågod ta hver deres rose fra den store buketten min og sett den på bordet deres. Hver gang du ser på den, tenk på hvor trivelig vi kan ha det på KG til tross for noen heftige diskusjoner innimellom!!! --,-{ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 6. mars 2003 #430 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg vil i dag gi dagens rose til Gry. Syns du fortjener det etter alt som skjer her inne nå om dagen. Skjønner godt du er lei, helt utrolig at du finner krefter til å fortsette dette forumet. Lover at jeg skal kun skrive positive innlegg her og bidra til et positivt miljø. Angrer på to tidligere innlegg jeg har skrevet om en person, men jeg skal heve meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 6. mars 2003 #431 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg henger litt etter med rose utdeling, så i dag har jeg lyst til å dele ut TO roser. En rose til Asterix. Jeg har alltid lagt merke til at innleggene dine er saklige og velformulerte. Og så må jeg innrømme at jeg beundrer deg for det du og din familie får til. Du må være en organisator uten like. En rose går til Maya30. Du skriver også engasjerende og flott, og virker som en kjempe kjekk dame. (Det meg altså.... som ikke får til å lage roser fordi alfakrøllen min ikke vil vise her.... så dere må SE rosene for dere..... hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 6. mars 2003 #432 Del Skrevet 6. mars 2003 Har aldri delt ut rose før.....vil det si jeg har mange tilgode????? Vil gi roser til Gry og alle Moderatorene! Dere utviser noen ganske store porsjoner med tålmodighet for tida!!! Way to go Girls Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 6. mars 2003 #433 Del Skrevet 6. mars 2003 Dagens rose ® fra meg går til min gode venninne MarianneE! Hun har fått balletak på Glitter og har endelig fått rettferdighet ! Hurrraaaa :D :D :D :D ----------------< ----------------< ----------------< ----------------< ----------------< Gratulasjoner og klemmer fra Diva : - ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. mars 2003 #434 Del Skrevet 6. mars 2003 Tusen takk for rosen, Tusenfryd. Den skal jeg passe godt på!!!! Og den hjalp også, for eksamen ble bestått med glans!!! Nå er det lenge siden jeg har gitt en rose her, ja.... men jeg tror jeg velger å gi bare en i dag alikevell, og den må gå til Magnhild........... *gratulerer med spiren* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 6. mars 2003 #435 Del Skrevet 6. mars 2003 I dag vil jeg gi en rose til MONJA! Synes at du skriver så levende og morsomt, dessuten ser det ut til at vi har enkelte fellestrekk (hjerteløse begge to ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 7. mars 2003 #436 Del Skrevet 7. mars 2003 Hurra, jeg fikk min første rose! *Danser rundt på skrivebordet* Tuuusen takk, Tjorven for rosa. Den kom virkelig på en dag jeg trengte en oppmuntring! Jeg herved dagens rose og millioner av takk til Tjorven for å ha gledet meg på en ellers så grå og trist fredagsmorgen. Det har virkelig vært koselig å bli kjent med deg via KG. Jeg setter også uendlig stor pris på PMene og mailene jeg får fra deg. Herved oversendes: @ til verdens beste Tjorven Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 7. mars 2003 #437 Del Skrevet 7. mars 2003 Morgendagens rose går til: TRISTESSA og FAIRYTALE fordi dere er utrolig smarte, unge damer med masse å bidra med. Og fordi det ikke alltid er så lett å være dere. Tror dere trenger denne! Så ikke denne før nå, men tuuusen takk! Dagens roser går herved til: Hope - den første jeg ble "kjent" med her inne Kid-a - som jeg har hatt mange interessante samtaler med Milla - dine oppskrifter hjelper på lengselen etter noen dager til i Roma. Og en stor bukett tulipaner til WIKingen, som jeg ikke har sett her inne på lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 7. mars 2003 #438 Del Skrevet 7. mars 2003 Tusen takk for enda flere roser! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 7. mars 2003 #439 Del Skrevet 7. mars 2003 Gir en "velkommen tilbake-rose" til Vinga! Koselig å ha deg tilbake på forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 7. mars 2003 #440 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg ønsker også å gi en rose til Vinga! :D Forresten, en hel bukett! Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå