Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Zalomine

Tulipaner ja... slike liker jeg også. Aldri fått noen da. Hvordan overtaler man sambo til å kjøpe slike, helt av seg selv uten å be ham om det? :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Tulipaner ja... slike liker jeg også. Aldri fått noen da. Hvordan overtaler man sambo til å kjøpe slike' date=' helt av seg selv uten å be ham om det? :ler::ler::ler:[/quote']

Gjør som Nemi, klyp hardt på ett unevnelig sted.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Og uten at jeg nevner tulipaner i det hele tatt, så kommer ham hjem med slike om jeg kniper...? Virker ikke helt trolig, med den samboeren jeg har i alle fall. Han er søt og snill, og kommer med blomster, men at han skulle gjøre det av at jeg kniper, det trur jeg egentlig ikke er helt sannsynlig. Jaja, men god er han nå uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg mange roser jeg vil dele ut!!!!

Første rose går til Diva, du er en suuuuper duper jente!!!!! Takker for mange gode råd og tips. :P

Ivanka får også en rose for sine flotte innlegg og gode tips, og fordi hun er så sniiill!!!!!

Og så vil jeg gi Arwen22 en rose, fordi du er en fresk og munter jente som får meg i godt humør på dårlige dager! :P

LOTT@!! Du fortjener også en stor rose. Du er en "fighter" som står for det du sier, og virker som en rettferdig og tøff jente. Digger deg!! :kul:

Madison, fordi du er en utrolig god venn som jeg har hatt mange koselige og morsomme samtaler med. Takk for at jeg har fått delt så mye med deg! :blunke:

Dere er alle noen supre jenter!!!!! :kysse:

----,---´-----<(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så vil jeg gi Arwen22 en rose' date= fordi du er en fresk og munter jente som får meg i godt humør på dårlige dager! :P

----,---´-----<(

Takker og bukker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Hehe. Selv om jeg engang kunne morsealfabetet (ja, på barneskolen syntes vi dette var kult, så vi brukte det til "hemmelige" notater og slikt. Dessuten trur jeg navnet mitt er skrevet i morse på nesten hver eneste skrivebok jeg hadde i en periode...) så husker jeg det ikke lengre. Og jeg tviler på at min kjære kan det heller, og i ALLE FALL på at han klarer tolke morse fra kniping på unevnelige steder...

Nei, men jeg deler heller ut masse roser og tulipaner til Gry og moderatorene jeg, for den jobben de gjør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Eowyn..tuuusen takk..

du er en engel...er der alltid du, til tross for mine tåpelige problemer*snufs*

Jeg tar til fornuften..snart...

Takk for at du er den du er :D

Klemmer og nydelig rose til deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Eowyn..tuuusen takk..

du er en engel...er der alltid du, til tross for mine tåpelige problemer*snufs*

Jeg tar til fornuften..snart...

Takk for at du er den du er :D

Klemmer og nydelig rose til deg :D

Tuuusen takk! Men du, du har da ingen tåpelige problemer du! Er helt normalt sånt der. Men det ordner seg det vettu!!

Stor klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000 takk skal du ha Eowyn! Kan bare si det samme til deg :D :D

Du er superduper selv : - )

Kjempeklem fra Diva

:briller::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har ikke jeg delt ut roser på noen dager heller, derfor har jeg noen å dele ut nå...

Jeg vil gi en til FRUENGE, som en liten gratulasjon på at du endelig er gravid!! :D

Så vil jeg gi en til CALIENTE, som takk for den koselige MSN-praten her om kvelden! :D

Også vil jeg gi en til WACO, fordi du fortjener det, rett og slett! (hvis du leser denne tråden, da... hehe)

Forsyn dere!!

Koz fra Lillian

@

@

@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ikke og være her inne, og derfor deler jeg ut litt mer enn en rose, må ta igjen for det tapte.

Min første går da til Livets Datter for tråden her

Den andre går til Gry, både for forumet, og for at du holder ut til tider

Og de siste rosene går til alle moderatorene, gamle som nye for at de gjør en bra jobb, stå på jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min rose går i dag til Gry!

Du må ha en utrolig utholdenhet mtp forum!

Jeg tror ikke jeg hadde klart å være høygravid og full av hormoner for så å ta vare på så mange brukere! Du gjør en fantastisk jobb, selv om vi ikke alltid er like flinke til å vise dette. Takk Gry! :) Du er en flink admin. :kysse:

@

Vil også gi alle moderatorene en rose hver. Dere gjør en flott jobb jenter og gutter!

@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil også gi en rose til Gry. Du fortjener den!

@

Og så en til Starya, for at du fikk meg til å le med den morsekommentaren... :D

@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Gikk inn her for å gi Gry dagens rose, og så jo fort at jeg ikke var den eneste...

Du gjør en kjempejobb, Gry!

@}

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, næmmen se HER JA....... :D

Hva er nå dette???? Nei nå ble jeg glad for dere har funnet opp dagens rose tema... Så genialt...

Har aldri sett dette før jeg....

:D

Vel da vil jeg gjerne gi en rose til Tusenfryd å si tusen takk for koselig svar til meg en dag jeg var lei meg..

Men, ingen nevnt ingen glemt, alle dere andre også .. SexySadie, Mzfire, Brum og dere andre får også en stor rose og hver sin lilje fra meg...

Ha en fin natt alle her på KG, jeg er sååå glad for at dere er til og at vi har dette supre forumet som vi kan bruke.. Det hjelper meg.

Jeg som ikke kommer meg så mye ut har i allefall fryktelig mye glede av å være her, dele mine sorger og gleder, erfaringer og råd, å få lese om alt dere driver med ute i det vide land.. :)

Så en rose til "sjefen sjøl" som gjorde dette mulig for oss

Å en siste en til alle dere andre som bidrar til å gjøre hverdagen min liiitt mer spennende og morsom

Får meg alltid en god latter når jeg er her inne.... :ler:

Stor natta klem fra Skusla. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke delt ut roser før derfor kan jeg gi til flere.. :sjarmor: mine roser går til

JASMIN fordi du er en kjempekoselig, varm og voksen jente. Moro å bli kjent med deg!

VIBEKE, MERETHE, DORIAN fordi dere skriver morsomme, snertne, inspirerende, engasjerende og intelligente innlegg.

Helt klart mange flere som også burde hatt en rose, derfor ta for dere ALLE sammen..Må innrømme at jeg tenker på dere i RL.

Sender også en nydelig gerbera :kgblunk: til min kjære venninne Angel of Darkness.

Ha en strålende dag alle kvinneguidens lesere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...