Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg satt og lest denne tråden siden den kom, men først nå har jeg lyst til å dele ut noen roser.

Min første er til deg som bragte meg til KG første gang. Tusen takk for det, jeg har lært mye her. Siden jeg regner med du liker det best uten navn tar vi det slik. Klem

@

Så en rose til to moderatorer som har hjulpet meg mye....

Tusenfryd og Hege

@

@

Så - selvfølgelig - en til Gry. Som takk for at du har laget denne siden hvor vi alle - venner og uvenner - kan møtes. Takk!

@

Så en til dere som jeg hadde kontakt med til bryllupet mitt. Jeg har ikke glemt dere, har bare mye å gjøre. Ta gjerne kontakt igjen!

@

@

@

Så vil jeg gi en rose til alle de som holder ut med meg i hverdagen nå for tiden. Det er rett før flytting og jeg stresser litt.

@

En stor klem til alle andre!

Jeg flytter til Hamburg på tirsdag og blir nok borte fra KG en stund etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liten

Dagens rose går til Tusenfryd for at hun spikrer BMI oppetter veggen og preiker fornuft inne på slankeforumet! Tror jeg er i ferd med å bli fan :rodme:

@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Jeg vil gi mine opsarte roser (det er en del) til Pjusk

Tusen takk for hyggelige hilsner pm og i dagboka mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Liten.

I dag går min rose til alle som har grunn til å være fornøyd med seg selv - og som synes det er bedre å spise kvikk-lunsj nå man er på tur enn å snafse en tynn gulrot mellom fire hard-core treningstimer.

@

Jeg har en bukett med en million sånne, bare å forsyne seg - vær så god - joda, du er så flott atte...

:ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Duchess

Dagens rose (det må bli onsdagens rose nå da siden det straks er midnatt) går helt klart til Theamor, håper livet smiler til deg igjen snart *stor klem*

Torsdagens rose går til AngelEyes fordi hun ikke har pctilgang og jeg venter på masse koselige mail igjen, og det renner inn med koselige sms fra henne som gjør dagen lys og fin :)

Fredagens rose går til Tiqa- bare fordi du er den du er.

(og det er ikke bare bare)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Duchess.

Jeg trengte den der nå (selv om det egentlig ikke er før på fredag... ;)).

Kom faktisk frem et lite smil, og det er ikke verst akkurat nå...

Så, takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens rose går til Lea! Fordi hun er den hun er, og det setter jeg stor pris på.

Så vær så god! @

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Ja jeg vil gjerne gi dagens rose til søte, gode Angeleyes. Takk for den koselige sms meldingen din i går :) Trist du ikke har internett for tiden. Men gleder meg til å snakke med deg igjen når du er her igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk Kira!

Du får en tilbake av meg for den..en stooor rose!

Men jeg glemte å gi i går, så jeg har en til gode.

Skal tenke ut hvem som skal få den når jeg kommer hjem.

Men Kira får en rose uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK!!! og i lige måde, arwen22. og dagens rose fra meg går til deg, fordi du gjorde meg takknemlig og glad nå, og fordi du fikk meg til å le så godt før sensuren kom og tok deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Innlegget er slettet. Vi må da klare å holde en tråd positiv??? Misty - moderator

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deler slettet, Gry (red)

Dagens rose går til samboeren min som holder ut med meg i tykt og tynt til tross for den sære personen jeg er...

-----------<

Elsker deg gutten min :hjerter:

Din Diva

:D

(P.S : Skal fra nå av konse mer om roser til folk på KG :) Kunne bare ikke dy meg med de siste dagers følelser)

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må visst lukke denne tråden til jeg får unna innlegg som ikke hører hjemme her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da forsøker vi igjen :-)

Denne tråden er tiltenkt roseutdeling jenter, ikke krangling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fortsette jeg med å dele ut en rose jeg...

I dag skal Waco få en rose!

Etter at man er ferdig provosert av innleggene dine, så går det over til å være en fornøyelse å lese dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

fint at det ble ryddet opp her.

Jeg har ikke delt ut roser på noen dager, så jeg har mange å ta av. Det er så mange jeg føler fortjener en rose, at jeg rett og slett tar hele buketten jeg har å ta av, og holder frem. Det er en her til hver og en som har fortjent en. Ta en med deg, og sett den i vann. Pass godt på den, slik vi passer på hverandre her. Et smil fra meg får du med på veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...