Gå til innhold

DAGENS ROSE

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk,CocoPuff :klem:

Og en :dagens-rose: tilbake til deg fordi du er så snill og grei :)

Skrevet
:dagens-rose: til Trille og Arwen!

Gleder meg til å samarbeide med dere. :)

Takk det samme!!! :)

Skrevet (endret)

:dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose: :dagens-rose: :dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose: Pjusk får mange roser fordi hun er en solstråle i hverdagen! :dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose: :dagens-rose: :dagens-rose:

[

Endret av Leo
Skrevet

:dagens-rose: til CocoPuff for litt frisyrehjelp. ;)

Og :dagens-rose: til dama mi. :sjarmor:

Skrevet

Jeg vil faktisk gi en rose til Skauta, jeg. Han er så positiv og glad hele tiden. Ikke mye syting og krangling der i gården nei!

:dagens-rose: :kys_2: :dagens-rose:

Skrevet
:dagens-rose: Til Cata, :dagens-rose: til Bettie, :dagens-rose: til Fighter :dagens-rose: til Trille :dagens-rose: til SIXX :dagens-rose: til URI :dagens-rose:
Skrevet

Åh Mysan, fagre jomfru, mine roser visner i nærvær av din skjønnhet :hjerte:

Jeg sender deg et hav av roser :dagens-rose: men de ser grå ut sammenlignet med deg! :kyss: Til den vakre señorita. Bare ring meg om du sent en kveld føler for en romantisk italiensk pizza servert av/på et lekkert italiensk mannebein (moi) :sjarmor:

Skrevet

Tusen takk, Skauta - jeg skal huske på tilbudet ditt til en sen og ensom kveldstime :kyss:

Skrevet

Jeg er litt treg om dagen, Blondinen. Tusen takk for rose. Det var kjempekost å finne den her. Returnerer en til deg (og en til B-B også). Du er en kjempekoselig person

Skrevet
:dagens-rose:  :dagens-rose:  :dagens-rose:  :dagens-rose:  :dagens-rose: :dagens-rose:  :dagens-rose:  :dagens-rose:  :dagens-rose:  :dagens-rose: Pjusk får mange roser fordi hun er en solstråle i hverdagen! :dagens-rose:  :dagens-rose:  :dagens-rose:  :dagens-rose:  :dagens-rose:  :dagens-rose:  :dagens-rose: :dagens-rose: :dagens-rose:

[

Næmmen næææhhh!!!!

Så ikke denne før nå. Tuuuusen takk, det var da frøkteli' hyggelig!

Og velkommen hjem til Norge igjen og i like måte!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...