Gå til innhold

DAGENS ROSE

Fremhevede innlegg

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Takk, så hyggelig Hoppe, en tilbake til deg :dagens-rose:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk. :) 

• Liker 1
Skrevet

Takk :klem:En stor rose tilbake til deg :dagens-rose:

• Liker 1
Skrevet

Takk, Chanti. :) 

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Dagens rose går til @Wagner som både er en sympatisk bruker og skriver mange svært  informative innlegg. :dagens-rose:

Endret av SVK
  • 4 uker senere...
Skrevet
På 11.10.2019 den 12.33, SVK skrev:

Dagens rose går til @Wagner som både er en sympatisk bruker og skriver mange svært  informative innlegg. :dagens-rose:

Oi dette varmer i vinterkulda! Utrolig snilt av deg. Den rosen setter jeg kjempe pris på :lillesky2: Har lagt merke til deg også og jeg syntes du er en fin fyr som skaper en god stemning på forumet. *High five brother from another mother* 

Jeg sender dagens rose videre til @Søgni for fremragende innsats som moderator og fordi hun kommer med mange varme, saklige og reflekterte innlegg :dagens-rose:

Dediserer en vakker sang i hennes ære

• Liker 3
Skrevet

Jeg vil gi dagens rose til @MortenMinstelønn for den herlige blandingen av humor og alvor - noe vi kanskje kunne trengt mer av her inne :dagens-rose:

• Liker 5
Skrevet

Moro at det er liv i denne eldgamle tråden ennå! :hoppe:

Jeg vil gi dagens :dagens-rose: til @Druid for hans velformulerte og informative innlegg som helt klart hever nivået på forumet! 

• Liker 3
Skrevet
3 hours ago, Wagner said:

Oi dette varmer i vinterkulda! Utrolig snilt av deg. Den rosen setter jeg kjempe pris på :lillesky2: Har lagt merke til deg også og jeg syntes du er en fin fyr som skaper en god stemning på forumet. *High five brother from another mother* 

Jeg sender dagens rose videre til @Søgni for fremragende innsats som moderator og fordi hun kommer med mange varme, saklige og reflekterte innlegg :dagens-rose:

Tusen takk og jeg synes også Søgni er en fremragende moderator og debattant her på Kvinneguiden. 

3 hours ago, vintage said:

Jeg vil gi dagens rose til @MortenMinstelønn for den herlige blandingen av humor og alvor - noe vi kanskje kunne trengt mer av her inne :dagens-rose:

2 hours ago, Leo said:

Moro at det er liv i denne eldgamle tråden ennå! :hoppe:

Jeg vil gi dagens :dagens-rose: til @Druid for hans velformulerte og informative innlegg som helt klart hever nivået på forumet! 

Enig med begge dere også!

Skrevet
På 7.11.2019 den 12.31, vintage skrev:

For en fantastisk kommentar fra et kvalitetsmedlem. Takk!

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

For en fantastisk kommentar fra et kvalitetsmedlem. Takk!

Gratulerer

• Liker 3
Skrevet

Jeg vil også gi en rose til @MortenMinstelønn,for hans ærlige og sterke beretninger fra sitt liv. Takk for din åpenhet og takk for at du deler. Og takk for din underfundige humor!  :dagens-rose:

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, Chantielle skrev:

Jeg vil også gi en rose til @MortenMinstelønn,for hans ærlige og sterke beretninger fra sitt liv. Takk for din åpenhet og takk for at du deler. Og takk for din underfundige humor!  :dagens-rose:

tusen takk. Det betyr faktisk ganske mye mye.

• Liker 2
  • 4 uker senere...
Skrevet
1 time siden, Luna Llena skrev:

@Chantielle får dagen :dagens-rose: God bedring kjære deg ❤️:hug:

Jeg vil henge meg på denne.  Alt godt ønskes  @Chantielle .     

:dagens-rose:

• Liker 4
  • 4 måneder senere...
Skrevet (endret)

Krantz95

For en skikkelig orden og raske svar i denne tråden;

giphy.gif?cid=ecf05e479cf59a70355ebb7e72

Endret av GjestSiden2006
  • Liker 2
Skrevet

Jeg vil gi en dagens til hver og en av hyggelige mennesker som frekventerer mange tråder i "Sosial prat og humor".

Ingen nevnt, ingen glemt.

• Liker 3
Skrevet
3 hours ago, Jerry Lee said:

Jeg vil gi en dagens til hver og en av hyggelige mennesker som frekventerer mange tråder i "Sosial prat og humor".

Ingen nevnt, ingen glemt.

Støttes! :blomst:

Skrevet
5 minutter siden, SVK skrev:

Støttes! :blomst:

Takk. Det gjaldt deg, og.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...