Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. august 2019 #5821 Del Skrevet 15. august 2019 Takk, så hyggelig Hoppe, en tilbake til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. august 2019 #5822 Del Skrevet 15. august 2019 Takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 15. august 2019 #5823 Del Skrevet 15. august 2019 Takk En stor rose tilbake til deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. august 2019 #5824 Del Skrevet 15. august 2019 Takk, Chanti. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. oktober 2019 #5825 Del Skrevet 11. oktober 2019 (endret) Dagens rose går til @Wagner som både er en sympatisk bruker og skriver mange svært informative innlegg. Endret 11. oktober 2019 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wagner Skrevet 7. november 2019 #5826 Del Skrevet 7. november 2019 På 11.10.2019 den 12.33, SVK skrev: Dagens rose går til @Wagner som både er en sympatisk bruker og skriver mange svært informative innlegg. Oi dette varmer i vinterkulda! Utrolig snilt av deg. Den rosen setter jeg kjempe pris på Har lagt merke til deg også og jeg syntes du er en fin fyr som skaper en god stemning på forumet. *High five brother from another mother* ✋ Jeg sender dagens rose videre til @Søgni for fremragende innsats som moderator og fordi hun kommer med mange varme, saklige og reflekterte innlegg Dediserer en vakker sang i hennes ære 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 7. november 2019 #5827 Del Skrevet 7. november 2019 Jeg vil gi dagens rose til @MortenMinstelønn for den herlige blandingen av humor og alvor - noe vi kanskje kunne trengt mer av her inne 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 7. november 2019 #5828 Del Skrevet 7. november 2019 Moro at det er liv i denne eldgamle tråden ennå! Jeg vil gi dagens til @Druid for hans velformulerte og informative innlegg som helt klart hever nivået på forumet! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. november 2019 #5829 Del Skrevet 7. november 2019 3 hours ago, Wagner said: Oi dette varmer i vinterkulda! Utrolig snilt av deg. Den rosen setter jeg kjempe pris på Har lagt merke til deg også og jeg syntes du er en fin fyr som skaper en god stemning på forumet. *High five brother from another mother* ✋ Jeg sender dagens rose videre til @Søgni for fremragende innsats som moderator og fordi hun kommer med mange varme, saklige og reflekterte innlegg Tusen takk og jeg synes også Søgni er en fremragende moderator og debattant her på Kvinneguiden. 3 hours ago, vintage said: Jeg vil gi dagens rose til @MortenMinstelønn for den herlige blandingen av humor og alvor - noe vi kanskje kunne trengt mer av her inne 2 hours ago, Leo said: Moro at det er liv i denne eldgamle tråden ennå! Jeg vil gi dagens til @Druid for hans velformulerte og informative innlegg som helt klart hever nivået på forumet! Enig med begge dere også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMinstelønn Skrevet 14. november 2019 #5830 Del Skrevet 14. november 2019 På 7.11.2019 den 12.31, vintage skrev: Jeg vil gi dagens rose til @MortenMinstelønn for den herlige blandingen av humor og alvor - noe vi kanskje kunne trengt mer av her inne For en fantastisk kommentar fra et kvalitetsmedlem. Takk! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blondine Skrevet 14. november 2019 #5831 Del Skrevet 14. november 2019 2 minutter siden, MortenMinstelønn skrev: For en fantastisk kommentar fra et kvalitetsmedlem. Takk! Gratulerer 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 17. november 2019 #5832 Del Skrevet 17. november 2019 Jeg vil også gi en rose til @MortenMinstelønn,for hans ærlige og sterke beretninger fra sitt liv. Takk for din åpenhet og takk for at du deler. Og takk for din underfundige humor! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMinstelønn Skrevet 17. november 2019 #5833 Del Skrevet 17. november 2019 3 minutter siden, Chantielle skrev: Jeg vil også gi en rose til @MortenMinstelønn,for hans ærlige og sterke beretninger fra sitt liv. Takk for din åpenhet og takk for at du deler. Og takk for din underfundige humor! tusen takk. Det betyr faktisk ganske mye mye. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 16. desember 2019 #5834 Del Skrevet 16. desember 2019 @Chantielle får dagen God bedring kjære deg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 16. desember 2019 #5835 Del Skrevet 16. desember 2019 1 time siden, Luna Llena skrev: @Chantielle får dagen God bedring kjære deg ❤️ Jeg vil henge meg på denne. Alt godt ønskes @Chantielle . 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. desember 2019 #5836 Del Skrevet 16. desember 2019 (endret) 1 hour ago, Luna Llena said: @Chantielle får dagen God bedring kjære deg ❤️ Samme her! God bedring @Chantielle Endret 16. desember 2019 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GjestSiden2006 Skrevet 21. april 2020 #5837 Del Skrevet 21. april 2020 (endret) Krantz95 For en skikkelig orden og raske svar i denne tråden; Endret 21. april 2020 av GjestSiden2006 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 22. april 2020 #5838 Del Skrevet 22. april 2020 Jeg vil gi en dagens til hver og en av hyggelige mennesker som frekventerer mange tråder i "Sosial prat og humor". Ingen nevnt, ingen glemt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. april 2020 #5839 Del Skrevet 22. april 2020 3 hours ago, Jerry Lee said: Jeg vil gi en dagens til hver og en av hyggelige mennesker som frekventerer mange tråder i "Sosial prat og humor". Ingen nevnt, ingen glemt. Støttes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 22. april 2020 #5840 Del Skrevet 22. april 2020 5 minutter siden, SVK skrev: Støttes! Takk. Det gjaldt deg, og. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå