Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da synes jeg egentlig at jeg også fortjener en rose, siden det var jeg som tipset lammet om kg.  :sur:

En rose til GreenSky. Uten henne ville jeg ikke vært her. :sjenert:

:dagens-rose:

(Har forresten hørt rykter om at KG-ekteskapet ditt sprekker. Ute etter en elskerinne?)

:ler:

Endret av hecuba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En rose, jippi! :kys_2:

Tja, en elskerinne? :sjarmor: Lurer på hva Slangen sier til det? :klø: Jaja, han har bare seg selv å takke, siden han ikke har vært her noe særlig i det siste. Så en elskerinne hadde ikke vært så dumt! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg vil gjerne gi en rose til Remyline som fortalte meg og KG  :smilyblomst:

Tusen takk, jeg vil gi en tilbake du er en kjempe jente Glitter og jeg er glad for at du trives her. :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jegvill gi en rose til reddelinnea (håper det ble riktig) :forvirret:

Har ikke vært her så lenge, men føler at hun trenger en oppmuntring etter alt som vært!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å gi rose til alle som jeg har kontakt med her inne,jeg:

~Alwa~ , Lillesky , Lille Bille , Lurven , Bettie , Lille Ballerina , chrizzy , Fighter , Kafka , englefjes , seroxata , ¤Escada¤(og til dere som slenger innom dagboka mi i ny og ne)

En :dagens-rose: til hver av dere fordi dere er til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:dagens-rose: til Mysan og Liss for oppmuntrende tilrop. (Jada, Mysan, jeg vet du ikke liker kosemose, men du kan vel ta rosen for gårsdagens kjefting i "trøkk-tråden" i stedet.)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - tusen takk Cata. Flaks for deg (og meg) at jeg kjeder meg så fælt at jeg til og med er inne på dagens rose....

Du får en rose tilbake som oppmuntring og trøst i forhold til hva du gjennomgår om dagen. tøff er du! :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir nattens rose til Crazee. Fordi du er så tålmodig med meg på msn når jeg holder på å klikke i vinkel pga pcn, ;) Så du får ta turen ned en dag og vise meg skikkelig, hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...