Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:dagensrose:

En rose til Hu i svingen fordi jeg savner henne så inn i helvetes mye. (hun kommer hjem til fredag wohoo!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den gir jeg av hele mitt :hjerte: til MADDEN fordi hun skal bli mamma

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose::dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Sånn..............nå ble det nok til en hel bukett :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, har jeg fått rose? :smilbla: Jeg som ikke har vært inne på denne tråden på et år sikkert... det var koselig :)

En fin :dagens-rose: tilbake til Freckles!

...og jeg har skrevet 1000 innlegg, hurra for meg :)

Endret av Milly:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

I dag skal jeg faktisk gi en rose til meg selv...fordi jeg ligger med feber...og så på en lørdag av alle ting... :cry:

:dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden
Den gir jeg av hele mitt :hjerte: til MADDEN fordi hun skal bli mamma

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose::dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Sånn..............nå ble det nok til en hel bukett :kyss:

:grinele: Du er nå en skjønn dame Charmina!! :kyss:

Sender en million :dagensrose: tilbake til deg fordi du er så om tenksom og herlig!! DIGGER DEG!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:) Jeg gir :dagensrose: till alle som ser på innleggene mine, uanset om det er i forum eller dakboka :dagensrose:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Till Marii :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...