Gjest synseren Skrevet 18. juni 2005 #3801 Del Skrevet 18. juni 2005 Vil gi dagens rose til samboeren min som jeg er så glad i :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 20. juni 2005 #3802 Del Skrevet 20. juni 2005 Bustis!! :dagensrose: (fordi jeg har laget hull i tenna hennes :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 20. juni 2005 #3803 Del Skrevet 20. juni 2005 :dagensrose: til lillesky. Håper det går bra i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 20. juni 2005 #3804 Del Skrevet 20. juni 2005 :dagensrose: En rose til Hu i svingen fordi jeg savner henne så inn i helvetes mye. (hun kommer hjem til fredag wohoo!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 20. juni 2005 #3805 Del Skrevet 20. juni 2005 :dagensrose: Til Donnie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. juni 2005 #3806 Del Skrevet 20. juni 2005 :dagensrose: til alle som ga meg en god klem når jeg trengte det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 20. juni 2005 #3807 Del Skrevet 20. juni 2005 :dagensrose: Til Donnie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 21. juni 2005 #3808 Del Skrevet 21. juni 2005 En rose til meg og samboeren fordi vi har vært sammen i 5 år i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 22. juni 2005 #3809 Del Skrevet 22. juni 2005 En rose til Lassie og meg fordi vi har bursdag i dag :D :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 22. juni 2005 #3810 Del Skrevet 22. juni 2005 :dagensrose: En virtuell til Ninakanin, fordi jeg fikk en virkelig av henne... Du er jammen god du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 24. juni 2005 #3811 Del Skrevet 24. juni 2005 Den gir jeg av hele mitt til MADDEN fordi hun skal bli mamma :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose::dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Sånn..............nå ble det nok til en hel bukett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. juni 2005 #3812 Del Skrevet 24. juni 2005 En :dagensrose: til Milly. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 24. juni 2005 #3813 Del Skrevet 24. juni 2005 :dagensrose: til Fisken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 25. juni 2005 #3814 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Oj, har jeg fått rose? Jeg som ikke har vært inne på denne tråden på et år sikkert... det var koselig En fin tilbake til Freckles! ...og jeg har skrevet 1000 innlegg, hurra for meg Endret 9. august 2005 av Milly:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2005 #3815 Del Skrevet 25. juni 2005 I dag skal jeg faktisk gi en rose til meg selv...fordi jeg ligger med feber...og så på en lørdag av alle ting... :cry: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 30. juni 2005 #3816 Del Skrevet 30. juni 2005 Den gir jeg av hele mitt til MADDEN fordi hun skal bli mamma :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose::dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Sånn..............nå ble det nok til en hel bukett Du er nå en skjønn dame Charmina!! Sender en million :dagensrose: tilbake til deg fordi du er så om tenksom og herlig!! DIGGER DEG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 2. juli 2005 #3817 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg gir :dagensrose: till alle som ser på innleggene mine, uanset om det er i forum eller dakboka :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 2. juli 2005 #3818 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg vil gi en rose til Linn 3c. Hun trenger det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 4. juli 2005 #3819 Del Skrevet 4. juli 2005 :dagensrose: Til CocPuff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 5. juli 2005 #3820 Del Skrevet 5. juli 2005 :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Till Marii :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå