Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: SumoBryter :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SumoBryter

En rose, til meg??!! :klem::klem::klem:

Blondinen er som en rosehage.

Gjengjelder rose :wink:

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moonshadow
:dagensrose: går i dag til LilleMy pga hun er inne i ei tøff tid nå !!

Henger meg på denne jeg :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Jeg har aldri delt ut roser før, men plutselig følte jeg for det, og da skal jeg dele ut ikke mindre enn tre på en gang! Er det lov....?

Først en til Bustetroll :dagensrose: - Fordi du er en sånn fin person, og fortjener en rose midt oppi alt som er kaotisk og hektisk og vondt.

Så en til MrsL :dagensrose: -Beste ønsker for ny jobb og adopsjonsprosess.

Så til sist en til Tex :dagensrose: -Jeg har aldri "snakket" noe særlig med deg, men skjønner at du er inne i en tøff peride nå. Hold ut. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk Lillelou. En :dagensrose: tilbake til deg,jeg vil gi deg en :klem: også.

Jeg vil også gi en :dagensrose: til alle dere flotte mennesker her inne. Jeg velger å gi til alle,for det er så vanskelig å plukke ut en,to eller tre. Dere er så mange som støtter meg,og følger meg og dere har alle en liten plass i mitt hjerte.

Dere er fantastisk gode å ha. Dere deler mine tårer og min smerte når jeg har det vondt. Min frustrasjon og forvirrelse når ting er alt for kaotisk. Og min glede og mitt smil når ting er fint.

jeg føler meg utrolig heldig som får innblikk av så mange forskjellig type mennesker,og får støtte og gode ord av dere. Jeg kan aldri få takket nok!

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Mange :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: tilbake til deg vennen. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Alle dere som titter innom dakboka mi får :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

En :dagensrose: til Lille My fordi hun går gjennom en tøff periode. :klem:

En :dagensrose: til Italiaj fordi hun er den hun er.

En :dagensrose: til Blondinen fordi vi ikke har pratet så mye i det siste.

Og sist, men ikke minst, en :dagensrose: til Mystisk fordi hun er soulmaten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag vil jeg gi en rose til MADDEN fordi jeg synes hun er et fantastisk menneske :hjerte:

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri delt ut roser før' date=' men plutselig følte jeg for det, og da skal jeg dele ut ikke mindre enn [i']tre på en gang! Er det lov....?

Så en til MrsL :dagensrose: -Beste ønsker for ny jobb og adopsjonsprosess.

Tusen takk :-)

Min rose idag går til Tex :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Går til Cata fordi hun er så søtt :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Mange :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: til bustetrollet mitt :) Gla i :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...