Gjest uri Skrevet 7. juni 2005 #3741 Del Skrevet 7. juni 2005 :dagensrose: til LilleMy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2005 #3742 Del Skrevet 7. juni 2005 :blomst_opp: TIL Formosiss for dagens beste innlegg. :-) http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=134364 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 7. juni 2005 #3743 Del Skrevet 7. juni 2005 :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: SumoBryter :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SumoBryter Skrevet 7. juni 2005 #3744 Del Skrevet 7. juni 2005 En rose, til meg??!! Blondinen er som en rosehage. Gjengjelder rose :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 7. juni 2005 #3745 Del Skrevet 7. juni 2005 :oops: TUSEN TAKK, SomuBryter, BLIR HELT RØD I HODET :oops: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 8. juni 2005 #3746 Del Skrevet 8. juni 2005 :dagensrose: går i dag til LilleMy pga hun er inne i ei tøff tid nå !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 8. juni 2005 #3747 Del Skrevet 8. juni 2005 :dagensrose: går i dag til LilleMy pga hun er inne i ei tøff tid nå !! Henger meg på denne jeg :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. juni 2005 #3748 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg har aldri delt ut roser før, men plutselig følte jeg for det, og da skal jeg dele ut ikke mindre enn tre på en gang! Er det lov....? Først en til Bustetroll :dagensrose: - Fordi du er en sånn fin person, og fortjener en rose midt oppi alt som er kaotisk og hektisk og vondt. Så en til MrsL :dagensrose: -Beste ønsker for ny jobb og adopsjonsprosess. Så til sist en til Tex :dagensrose: -Jeg har aldri "snakket" noe særlig med deg, men skjønner at du er inne i en tøff peride nå. Hold ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 9. juni 2005 #3749 Del Skrevet 9. juni 2005 Tusen tusen takk Lillelou. En :dagensrose: tilbake til deg,jeg vil gi deg en også. Jeg vil også gi en :dagensrose: til alle dere flotte mennesker her inne. Jeg velger å gi til alle,for det er så vanskelig å plukke ut en,to eller tre. Dere er så mange som støtter meg,og følger meg og dere har alle en liten plass i mitt hjerte. Dere er fantastisk gode å ha. Dere deler mine tårer og min smerte når jeg har det vondt. Min frustrasjon og forvirrelse når ting er alt for kaotisk. Og min glede og mitt smil når ting er fint. jeg føler meg utrolig heldig som får innblikk av så mange forskjellig type mennesker,og får støtte og gode ord av dere. Jeg kan aldri få takket nok! :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 9. juni 2005 #3750 Del Skrevet 9. juni 2005 Mange :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: tilbake til deg vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 9. juni 2005 #3751 Del Skrevet 9. juni 2005 Alle dere som titter innom dakboka mi får :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2005 #3752 Del Skrevet 9. juni 2005 En :dagensrose: til Lille My fordi hun går gjennom en tøff periode. En :dagensrose: til Italiaj fordi hun er den hun er. En :dagensrose: til Blondinen fordi vi ikke har pratet så mye i det siste. Og sist, men ikke minst, en :dagensrose: til Mystisk fordi hun er soulmaten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. juni 2005 #3753 Del Skrevet 9. juni 2005 I dag vil jeg gi en rose til MADDEN fordi jeg synes hun er et fantastisk menneske :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 9. juni 2005 #3754 Del Skrevet 9. juni 2005 :dagensrose: Til Melk, for at hun tar opp kampen mot vindmøllene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 9. juni 2005 #3755 Del Skrevet 9. juni 2005 Brunhilde skal ha ei trøsterose så hon blir betre :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 9. juni 2005 #3756 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg har aldri delt ut roser før' date=' men plutselig følte jeg for det, og da skal jeg dele ut ikke mindre enn [i']tre på en gang! Er det lov....? Så en til MrsL :dagensrose: -Beste ønsker for ny jobb og adopsjonsprosess. Tusen takk :-) Min rose idag går til Tex :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. juni 2005 #3757 Del Skrevet 9. juni 2005 til alwa som er så snill og grei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2005 #3758 Del Skrevet 9. juni 2005 Nei, pyshji da knerten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 10. juni 2005 #3759 Del Skrevet 10. juni 2005 :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Går til Cata fordi hun er så søtt :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 10. juni 2005 #3760 Del Skrevet 10. juni 2005 Mange :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: til bustetrollet mitt Gla i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå