Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Betty Boop

Jeg gir :dagensrose: til Izaria som har vært supersøt og snill og gjort dagen min mye mindre stressende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Til verdens tøffeste Iowa! Så utrolig glad i deg, vennen min. Alt ordner seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:dagensrose: Til Lillesky for hon er bare så søøøøøøøøtt

:sjenert: Min første rose! :klem2: blondinen! Du er vel god!

Da vil jeg gi en rose videre til Alwa! :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E

:dagensrose: til ~Alwa~ fordi jeg gleder meg sånn til du kommer nedover, og vi skal gå turer sammen og kose oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dagensrose: :dagensrose: Till Vimsevips så hon ka bli betre snart :dagensrose: :dagensrose: :trøste: :kose:

:oops: Så ikke denne før nå jeg :oops:

Tusen takk, blondinen. Siden jeg var rimelig god igjen dagen etter, tror jeg det hjalp en hel masse :P

:dagensrose: Til blondinen, fordi hun lyser opp i tilværelsen min, med gode kommentarer og smilys :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dagensrose: og masse :klem: til Cyan, som ikke har det så lett for tida. Tenker på deg!

Og det samme til Iowa. Glad i deg, vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Da jeg logget meg på forumet i morges luktet det roser av hele KG. Ikke rart, her blomstrer det virkelig!

En rose til alle brukerne fra meg! :-)

:dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dagensrose: Til Ninakanin, som begynner å blir trøtt og sliten. Men det er i motbakke det går oppover, vettu! Det er et fint motto :wink:

:dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Stor :dagensrose: til ~Alwa~ fordi hun er sånn en god jente som holder motet oppe selv om hun har maaaaaassse å slite med for tiden!!!!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...