Marianne Skrevet 30. mai 2005 #3701 Del Skrevet 30. mai 2005 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 30. mai 2005 #3702 Del Skrevet 30. mai 2005 Tusen takk Bare hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 31. mai 2005 #3703 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg gir :dagensrose: til Izaria som har vært supersøt og snill og gjort dagen min mye mindre stressende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 31. mai 2005 #3704 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg gir :dagensrose: til Izaria Så koselig! Tusen takk Betty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 31. mai 2005 #3705 Del Skrevet 31. mai 2005 :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Til verdens tøffeste Iowa! Så utrolig glad i deg, vennen min. Alt ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2005 #3706 Del Skrevet 31. mai 2005 Englefjes, fordi hun er som en krukke med honning hvor det renner over :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 1. juni 2005 #3707 Del Skrevet 1. juni 2005 :dagensrose: Til Lillesky for hon er bare så søøøøøøøøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 1. juni 2005 #3708 Del Skrevet 1. juni 2005 :dagensrose: Til Lillesky for hon er bare så søøøøøøøøtt Min første rose! :klem2: blondinen! Du er vel god! Da vil jeg gi en rose videre til Alwa! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 1. juni 2005 #3709 Del Skrevet 1. juni 2005 :dagensrose: til ~Alwa~ fordi jeg gleder meg sånn til du kommer nedover, og vi skal gå turer sammen og kose oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 1. juni 2005 #3710 Del Skrevet 1. juni 2005 Til alle som har hatt eksamen i denne veka!! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 1. juni 2005 #3711 Del Skrevet 1. juni 2005 :dagensrose: :dagensrose: Till Vimsevips så hon ka bli betre snart :dagensrose: :dagensrose: :trøste: :oops: Så ikke denne før nå jeg :oops: Tusen takk, blondinen. Siden jeg var rimelig god igjen dagen etter, tror jeg det hjalp en hel masse :dagensrose: Til blondinen, fordi hun lyser opp i tilværelsen min, med gode kommentarer og smilys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 2. juni 2005 #3712 Del Skrevet 2. juni 2005 :dagensrose: og masse til Cyan, som ikke har det så lett for tida. Tenker på deg! Og det samme til Iowa. Glad i deg, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2005 #3713 Del Skrevet 2. juni 2005 Til Lillesky og Baby og :dagensrose: :dagensrose: tilbake til begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 2. juni 2005 #3714 Del Skrevet 2. juni 2005 Til Sneip som er så ufattelig glad. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2005 #3715 Del Skrevet 2. juni 2005 Til Sneip som er så ufattelig glad. :dagensrose: Fra meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 2. juni 2005 #3716 Del Skrevet 2. juni 2005 Til Alwa :dagensrose: Til Bustis :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 2. juni 2005 #3717 Del Skrevet 2. juni 2005 Da jeg logget meg på forumet i morges luktet det roser av hele KG. Ikke rart, her blomstrer det virkelig! En rose til alle brukerne fra meg! :-) :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 2. juni 2005 #3718 Del Skrevet 2. juni 2005 :dagensrose: Til Ninakanin, som begynner å blir trøtt og sliten. Men det er i motbakke det går oppover, vettu! Det er et fint motto :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 2. juni 2005 #3719 Del Skrevet 2. juni 2005 åh..Champis! Du er vel god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 2. juni 2005 #3720 Del Skrevet 2. juni 2005 Stor :dagensrose: til ~Alwa~ fordi hun er sånn en god jente som holder motet oppe selv om hun har maaaaaassse å slite med for tiden!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå