Luise Skrevet 25. mai 2005 #3681 Del Skrevet 25. mai 2005 :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: TILL NINAKANIN :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Ninakanin skrev: Og en til blondinen fordi hun er så herlig! DU også, vennen min :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 25. mai 2005 #3682 Del Skrevet 25. mai 2005 :dagensrose: går til to av mine sussebasser som har det litt vanskelig' date=' [b']MrsL Tusen takk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. mai 2005 #3683 Del Skrevet 26. mai 2005 OI! gikk inn her for å gi ei rose til Ninakanin, så ser jeg at jeg har fått DEN koselige av henne!!! ååå!! *kosemoseklemmepå* Men ja, en rose til deg, for når du finner den er du ferdig med eksameeeen!!! wuhuu!!!! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 26. mai 2005 #3684 Del Skrevet 26. mai 2005 Og nå er jeg deeeet Takk sneglefant!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 26. mai 2005 #3685 Del Skrevet 26. mai 2005 :dagensrose: går til ~Alwa~ fordi hun er så optimistisk, og klarer å se fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2005 #3686 Del Skrevet 26. mai 2005 Der var du igjen gitt Tuuuusen takk Babymin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2005 #3687 Del Skrevet 26. mai 2005 Til Baby-E, fordi hun er så flink til å gi Alwa roser :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 26. mai 2005 #3688 Del Skrevet 26. mai 2005 det er bare fordi du fortjener det, ~Alwa~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 26. mai 2005 #3689 Del Skrevet 26. mai 2005 :dagensrose: til Frysepulver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 27. mai 2005 #3690 Del Skrevet 27. mai 2005 :dagensrose: Får alle som liker meg :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 27. mai 2005 #3691 Del Skrevet 27. mai 2005 Vil gi roser til alle som er innom dagboka mi. Beklager at jeg er lite oppdatert for tiden og tusen takk for at dere orker å komme innom boka mi. Setter stor pris på det! :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 27. mai 2005 #3692 Del Skrevet 27. mai 2005 :dagensrose: :dagensrose: Till Vimsevips så hon ka bli betre snart :dagensrose: :dagensrose: :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 29. mai 2005 #3693 Del Skrevet 29. mai 2005 :dagensrose: til ~Alwa~, fordi du er super! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. mai 2005 #3694 Del Skrevet 30. mai 2005 Tusen tusen takk vennen min Og en stor kvast med :dagensrose: tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 30. mai 2005 #3695 Del Skrevet 30. mai 2005 :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Går till Catwoman :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 30. mai 2005 #3696 Del Skrevet 30. mai 2005 Verdens største :dagensrose: til Iowa. Hun trenger den. Og jeg trenger deg, vennen! Og - som alltid - en hel bukett med :dagensrose: til Trøffel. Du er best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 30. mai 2005 #3697 Del Skrevet 30. mai 2005 :dagensrose: til alle dere som gratulerte meg med dagen på lørdag. Det var veldig hyggelig! Selv om det var jeg selv som startet tråden... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 30. mai 2005 #3698 Del Skrevet 30. mai 2005 :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: TILL ALLE PÅ KG :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 30. mai 2005 #3699 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg gir rett og slett en rose til meg selv i dag. For akkurat nå sitter jeg her og syns veldig synd på meg selv. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 30. mai 2005 #3700 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg gir rett og slett en rose til meg selv i dag. For akkurat nå sitter jeg her og syns veldig synd på meg selv. :dagensrose: :dagensrose: Da hjelper jeg deg å fylle opp vasen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå