Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

:dagensrose: :dagensrose: TILL NINAKANIN :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Ninakanin skrev:

Og en til blondinen fordi hun er så herlig!

DU også, vennen min :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OI! gikk inn her for å gi ei rose til Ninakanin, så ser jeg at jeg har fått DEN koselige av henne!!!

ååå!! *kosemoseklemmepå*:klem:

Men ja, en rose til deg, for når du finner den er du ferdig med eksameeeen!!! wuhuu!!!!

:dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil gi roser til alle som er innom dagboka mi. Beklager at jeg er lite oppdatert for tiden og tusen takk for at dere orker å komme innom boka mi.

Setter stor pris på det!

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dagensrose: :dagensrose: Till Vimsevips så hon ka bli betre snart :dagensrose: :dagensrose: :trøste: :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Går till Catwoman

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens største :dagensrose: til Iowa. Hun trenger den. Og jeg trenger deg, vennen!

Og - som alltid - en hel bukett med :dagensrose: til Trøffel. Du er best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Emera

:dagensrose: til alle dere som gratulerte meg med dagen på lørdag. Det var veldig hyggelig! Selv om det var jeg selv som startet tråden... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

TILL ALLE PÅ KG :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir rett og slett en rose til meg selv i dag. For akkurat nå sitter jeg her og syns veldig synd på meg selv. :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir rett og slett en rose til meg selv i dag. For akkurat nå sitter jeg her og syns veldig synd på meg selv. :dagensrose:
:dagensrose:

Da hjelper jeg deg å fylle opp vasen din. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...