Gå til innhold

DAGENS ROSE

Fremhevede innlegg

Skrevet

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

:dagensrose: :dagensrose: TILL NINAKANIN :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Ninakanin skrev:

Og en til blondinen fordi hun er så herlig!

DU også, vennen min :klem2:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:dagensrose: går til to av mine sussebasser som har det litt vanskelig' date=' [b']MrsL

Tusen takk :-)

Skrevet

OI! gikk inn her for å gi ei rose til Ninakanin, så ser jeg at jeg har fått DEN koselige av henne!!!

ååå!! *kosemoseklemmepå*:klem:

Men ja, en rose til deg, for når du finner den er du ferdig med eksameeeen!!! wuhuu!!!!

:dagensrose:

Gjest Ninakanin
Skrevet

Og nå er jeg deeeet :danse:

Takk sneglefant!!!!! :kose:

Gjest baby-E
Skrevet

:dagensrose: går til ~Alwa~ fordi hun er så optimistisk, og klarer å se fremover!

Gjest Gjesta
Skrevet

Der var du igjen gitt :ler:

Tuuuusen takk Babymin :klem:

Gjest Gjesta
Skrevet

Til Baby-E, fordi hun er så flink til å gi Alwa roser :dagensrose:

Skrevet

:dagensrose: Får alle som liker meg :dagensrose:

Skrevet

Vil gi roser til alle som er innom dagboka mi. Beklager at jeg er lite oppdatert for tiden og tusen takk for at dere orker å komme innom boka mi.

Setter stor pris på det!

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Skrevet

:dagensrose: :dagensrose: Till Vimsevips så hon ka bli betre snart :dagensrose: :dagensrose: :trøste: :kose:

Gjest baby-E
Skrevet

:dagensrose: til ~Alwa~, fordi du er super!

Gjest Gjesta
Skrevet

Tusen tusen takk vennen min :klem: Og en stor kvast med :dagensrose: tilbake.

Skrevet

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Går till Catwoman

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Skrevet

Verdens største :dagensrose: til Iowa. Hun trenger den. Og jeg trenger deg, vennen!

Og - som alltid - en hel bukett med :dagensrose: til Trøffel. Du er best!

Gjest Emera
Skrevet

:dagensrose: til alle dere som gratulerte meg med dagen på lørdag. Det var veldig hyggelig! Selv om det var jeg selv som startet tråden... :oops:

Skrevet

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

TILL ALLE PÅ KG :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Skrevet

Jeg gir rett og slett en rose til meg selv i dag. For akkurat nå sitter jeg her og syns veldig synd på meg selv. :dagensrose:

Skrevet
Jeg gir rett og slett en rose til meg selv i dag. For akkurat nå sitter jeg her og syns veldig synd på meg selv. :dagensrose:
:dagensrose:

Da hjelper jeg deg å fylle opp vasen din. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...