Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:dagensrose: til Aniola-Fisken med håp om at hun får en kuuul helg med SPRIT denne gangen ;):ler:

Blomst til meg! :hoppe: SPrit, ja takk :sjarmor:

:dagensrose: tilbake til en superduper Dark Angel :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
En :dagensrose: til Dark Angel og gratulerer så masse med ny jobb :P

:klem:

:dagensrose: TILBAKE TIL DEG & ALLE DE SOM GA MEG MASSE FINE LYKKEØNSKER I DAGBOKA MI!!

Det hjalp!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kul: Dark Angel :kul:

TILLYKKE MED JOBBET

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :klappe::klappe::klappe::klappe::klappe::klappe::klappe::klappe::klappe::klappe: :klappe: :klappe::klappe::klappe::klappe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dagensrose: til Bustis, Anea, ~Alwa~, Baby-E, Bettie, *M*, Dark Angel, Bettie og Lurven - fordi dere er den dere er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 roser til Diva for hun er 25 år i dag!

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
25 roser til Diva for hun er 25 år i dag!

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Skulle inn for å gi en bukett til Diva jeg også - så jeg henger meg på denne! GRATULERER MED DAGEN, VENNEN!!!

Takk for en fin dag! :klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

:dagensrose: til -Fisken-, Chrizzy, Blond Angel, Bettie, englefjes, Charmina, ~Alwa~, meja, Bustetroll, Jettes, sixx, solisol, julibrud 2006, lillesky, Oktavia, *Hanne*, veslo, Xavia for alle lykkeønskninger og gratulasjoner!!

Det varmer nå... Nå som jeg sitter syk hjemme.. 1.dag i ny jobb.. :oops: Tragisk! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle inn for å gi en bukett til Diva jeg også - så jeg henger meg på denne! GRATULERER MED DAGEN, VENNEN!!!

Takk for en fin dag! :klem:

K

Tusen takk skal dere ha :D

Jeg vil gjerne gi dere masse roser tilbake, for å være de gode vennene dere er :)

Takk for at dere ville være med å feire dagen min;)

:dagensrose::dagensrose::dagensrose::dagensrose:

::storklem::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest baby-E

:dagensrose: til ~Alwa~, fordi du fortjener det, og fordi jeg ikke får fulgt med noe særlig akkurat nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dagensrose: til -Fisken-, Chrizzy, Blond Angel, Bettie, englefjes, Charmina, ~Alwa~, meja, Bustetroll, Jettes, sixx, solisol, julibrud 2006, lillesky, Oktavia, *Hanne*, veslo, Xavia for alle lykkeønskninger og gratulasjoner!!

Det varmer nå... Nå som jeg sitter syk hjemme.. 1.dag i ny jobb.. :oops: Tragisk! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Oi, mange roser her jo :o

Tusen tusen :hjerte: takk til Fisken,Maisen, Dark Angel og Baby-E. Og en stor bukett :dagensrose: til hver og en av dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...