Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:dagensrose:

:dagensrose: Går till KvinneGuiden, till ALLE

:dagensrose:

Dere er så utroligt søte mot meg att dere fortiener roser allesammen. :dagensrose:

TUSEN TAKK ALLE SAMMEN :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Sniglå skal få en hel haug med roser, for hennes utrettelige innsats på lørdag, og hennes ubeskrivelig store hjerte. Jeg elsker deg Sniglå mi!!!!!

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bukke: Takker for rose!

Neste gang er det sikkert jeg som trenger en sterk arm (eller fire) å støtte meg til... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wink: Trille, Knøtte, Yvonne og Wixx:

Dere får ALLE dagens rose for å være så flink til å rette alle feilene mi.

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

TUSEN TAKK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til :dagensrose: Dark Angel som er så snill å hjelper klønete solisol med pc problemer.Og fordi du er så snill.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

En drøss med roser til alle de som har lagt igjen støtte og varme og kloke ord i dagboken min den siste måneden (og takk for rosene her inne!!!!!). Er snart på dagen en måned siden livet ble snudd litt opp ned, og etter å ha lest igjennom dagboka mi ser jeg hvor utrolig mange flotte tilbakemeldinger jeg har fått.

Utolig glad i dere alle sammen, tusen tusen takk :) :bukke: :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:wink: Trille, Knøtte, Yvonne og Wixx:

Dere får ALLE dagens rose for å være så flink til å rette alle feilene mi.

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

TUSEN TAKK

Næmen kjære Jette da...tusen takk og en tilbake til deg :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

:dagensrose: til seroxata for å ha vært der for meg etter bruddet omtrent hvert sekund. Setter veldig pris på det

:dagensrose: til Tári Elensar for å være så støttende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...