Gjest Moonshadow Skrevet 16. februar 2005 #3361 Del Skrevet 16. februar 2005 :dagensrose: til CarpeDiem! Fordi du kjemper ditt livs kamp' date=' og er en av de tøffeste jeg veit om! Helt enig :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 17. februar 2005 #3362 Del Skrevet 17. februar 2005 :dagensrose: til CarpeDiem! Fordi du kjemper ditt livs kamp' date=' og er en av de tøffeste jeg veit om! Tusen takk! Blir helt rørt, jeg... :-? Carpe Diem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 17. februar 2005 #3363 Del Skrevet 17. februar 2005 :dagensrose: GÅR TIL ALLE HER INNE PÅ KG :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 17. februar 2005 #3364 Del Skrevet 17. februar 2005 Min dagens rose går til rimfrost, som trenger å minnes på at ingen er perfekt, og hun er heldig som er så nydelig som hun er. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 17. februar 2005 #3365 Del Skrevet 17. februar 2005 Til ~Alwa~ :dagensrose: Virker som en fantstisk herlig jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. februar 2005 #3366 Del Skrevet 18. februar 2005 I dag går det roser til alle som er deltar jevnlig i "Full skjerpings"-tråden til *Lene* ! Så mye stå på-vilje, tæl og energi samlet på en plass skal man lete lenge etter! :dagensrose: God helg, jenter! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 18. februar 2005 #3367 Del Skrevet 18. februar 2005 :dagensrose: GÅR TIL ALLE HER INNE PÅ KG :dagensrose: Takk Belle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2005 #3368 Del Skrevet 19. februar 2005 Til ~Alwa~ :dagensrose: Virker som en fantstisk herlig jente. Tusen takk ¤Arwen¤ (det hjerte skulle egentlig vært mye mye større, men det lot seg visst ikke gjøre ) Jeg synes du virker som en minst like hærlig jente.Om ikke mer :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 20. februar 2005 #3369 Del Skrevet 20. februar 2005 I dag har jeg faktisk lyst til å gi en :dagensrose: til meg selv. Fordi jeg har jobbet vettet av meg i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 20. februar 2005 #3370 Del Skrevet 20. februar 2005 :dagensrose: til grønska, fordi hun er ett flott menneske! takk for at du brydde deg her forleden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 23. februar 2005 #3371 Del Skrevet 23. februar 2005 :dagensrose: går til Crazee som er så snill og tar seg tid til å hjelpe meg med hjemmesiden min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 23. februar 2005 #3372 Del Skrevet 23. februar 2005 I dag går det roser til alle som er deltar jevnlig i "Full skjerpings"-tråden til *Lene* ! Så mye stå på-vilje, tæl og energi samlet på en plass skal man lete lenge etter! :dagensrose: God helg, jenter! K Takk Kverula!!! Massevis av :dagensrose: til deg og de andre som valgte å følge tråden min! Har gitt meg MYE, og setter utrolig pris på oppfølgingen! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 23. februar 2005 #3373 Del Skrevet 23. februar 2005 :dagensrose: til grønska' date=' fordi hun er ett flott menneske! takk for at du brydde deg her forleden! [/quote'] Så ikke denne før nå. :oops: Tusen takk aline, og en :dagensrose: til deg også. Du er en flott person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 23. februar 2005 #3374 Del Skrevet 23. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 23. februar 2005 #3375 Del Skrevet 23. februar 2005 Min dagens rose går til greeny, på grunn av fin pm :dagensrose: Fin pm fra fin jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. februar 2005 #3376 Del Skrevet 24. februar 2005 :dagensrose: går til Bringebær, hun virker så søt og snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2005 #3377 Del Skrevet 26. februar 2005 :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Jeg gir dagens, ukens, månedens og årets rose til Ingeborg! Jeg er veldig glad i deg! :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 27. februar 2005 #3378 Del Skrevet 27. februar 2005 :dagensrose: gir jeg til mamman min,er så UTROLIG glad i deg! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 27. februar 2005 #3379 Del Skrevet 27. februar 2005 :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Jeg gir dagens, ukens, månedens og årets rose til Ingeborg! Jeg er veldig glad i deg! :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Tuuuusen takk! Glad i deg også. :dagensrose: i retur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #3380 Del Skrevet 27. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå