Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Chrizzy

Jeg sender en rose til meg selv jeg! Fordi jeg har nettopp hatt bursdag å fordi jeg er flott! Å fordi jeg ikke har sovet i hele natt! Den der helsikkes jula, er helt i bakvendtland her, men i dag skal det snues, skal ikke sove før i kveld! Derfor vil jeg ha en rose, en sånn ikke sov i dag rose :)

:dagensrose: Å så vil jeg sende en rose til alle greie KG folk, men ikke til de som ikke er grei............ :dagensrose: Hm, kommer egentlig ikke på noen andre enn en gjest som skrev at han elsket prostituerte å reiste til Thailand og masse rart! Ha en strålende dag alle sammen, husk å blomstr, å til alle jenter som har lest Bridget Jones, på med honningdrakten!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Jeg gir en :dagensrose: til livets datter, fordi hun var så hel-skjønn og startet denne tråden som vi sier så mye fint i!!

Blir alltid godt humør av å lese her, alle er så snille med hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Fiona*

:dagensrose:

Takk Litjmæ!! Nevrotikeren i meg blir alltid glad og lettet når jeg ser at du har svart på innleggene mine :ler:

Du er uunnværlig :-)

Klem Fi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil gjerne gi en rose til baby-E for jeg synes hun virker veldig positiv og som en søt og glad jente. :dagensrose:

:oops: Tusen takk! You made my day!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
I dag vil jeg gi en rose til GamleAlex' date=' bare fordi! :dagensrose:[/quote']

Nå ble jeg glad nå :-)

Tusen takk :klem:

:dagensrose: tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag går en rose, nei forresten, en hel bukett går til Alwa fordi du fortjener det.

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne dele ut :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: i dag:

Lillith, Litjmæ, Helenaa

Takk for flotte ord, oppbacking og treningsråd-deling..hehe!! Kjempeglad for at dere følger med meg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag går en rose' date=' nei forresten, en hel bukett går til Alwa fordi du fortjener det.

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Tusen tusen takk.Du er nå engelen min du :klem:

:dagensrose: Right back at yah!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...