Gjest Litjmæ Skrevet 8. januar 2005 #3261 Del Skrevet 8. januar 2005 En :dagensrose: til Fii - håper du får en bedre dag i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #3262 Del Skrevet 12. januar 2005 Vil gi en :dagensrose: til Minerva kun fordi du er den du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #3263 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg sender en bukett roser til meg selv! Fordi jeg har begynt å studere igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 13. januar 2005 #3264 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg sender en rose til meg selv jeg! Fordi jeg har nettopp hatt bursdag å fordi jeg er flott! Å fordi jeg ikke har sovet i hele natt! Den der helsikkes jula, er helt i bakvendtland her, men i dag skal det snues, skal ikke sove før i kveld! Derfor vil jeg ha en rose, en sånn ikke sov i dag rose :dagensrose: Å så vil jeg sende en rose til alle greie KG folk, men ikke til de som ikke er grei............ :dagensrose: Hm, kommer egentlig ikke på noen andre enn en gjest som skrev at han elsket prostituerte å reiste til Thailand og masse rart! Ha en strålende dag alle sammen, husk å blomstr, å til alle jenter som har lest Bridget Jones, på med honningdrakten!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 13. januar 2005 #3265 Del Skrevet 13. januar 2005 Å så en rose til en slank sexy dame! Fordi jeg synes hun virker frisk å stili :dagensrose: Ha en kjempe fin dag du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 13. januar 2005 #3266 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg gir en :dagensrose: til livets datter, fordi hun var så hel-skjønn og startet denne tråden som vi sier så mye fint i!! Blir alltid godt humør av å lese her, alle er så snille med hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 14. januar 2005 #3267 Del Skrevet 14. januar 2005 :dagensrose: Takk Litjmæ!! Nevrotikeren i meg blir alltid glad og lettet når jeg ser at du har svart på innleggene mine Du er uunnværlig :-) Klem Fi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2005 #3268 Del Skrevet 14. januar 2005 :dagensrose: til meg selv, som har skrevet hele 100 innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 14. januar 2005 #3269 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg vil gi en rose til Sola, som sendte meg en flott PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 14. januar 2005 #3270 Del Skrevet 14. januar 2005 En rose til Bettie. Er så koselig at du er innom boka mi. God helg! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. januar 2005 #3271 Del Skrevet 15. januar 2005 En rose til Hannemor som hjalp meg med dagbok, og Ugla som holdt meg med selskap inatt hehe :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 15. januar 2005 #3272 Del Skrevet 15. januar 2005 Rosa mi går til silvius! Gla i deg snuppo! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 15. januar 2005 #3273 Del Skrevet 15. januar 2005 Vil gjerne gi en rose til baby-E for jeg synes hun virker veldig positiv og som en søt og glad jente. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 16. januar 2005 #3274 Del Skrevet 16. januar 2005 Vil gjerne gi en rose til baby-E for jeg synes hun virker veldig positiv og som en søt og glad jente. :dagensrose: :oops: Tusen takk! You made my day! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 16. januar 2005 #3275 Del Skrevet 16. januar 2005 I dag vil jeg gi en rose til GamleAlex, bare fordi! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2005 #3276 Del Skrevet 16. januar 2005 I dag vil jeg gi en rose til GamleAlex' date=' bare fordi! :dagensrose:[/quote'] Nå ble jeg glad nå :-) Tusen takk :dagensrose: tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. januar 2005 #3277 Del Skrevet 16. januar 2005 I dag går en rose, nei forresten, en hel bukett går til Alwa fordi du fortjener det. :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 16. januar 2005 #3278 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg vil gjerne dele ut :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: i dag: Lillith, Litjmæ, Helenaa Takk for flotte ord, oppbacking og treningsråd-deling..hehe!! Kjempeglad for at dere følger med meg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. januar 2005 #3279 Del Skrevet 16. januar 2005 I dag går en rose' date=' nei forresten, en hel bukett går til Alwa fordi du fortjener det. :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Tusen tusen takk.Du er nå engelen min du :dagensrose: Right back at yah!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. januar 2005 #3280 Del Skrevet 16. januar 2005 :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå