Gjest Toantine Skrevet 11. desember 2004 #3201 Del Skrevet 11. desember 2004 For en fin tråd ! Om det er greit vil jeg gjerne gi en rose til dere alle, dette virker som en hyggelig plass å være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 13. desember 2004 #3202 Del Skrevet 13. desember 2004 Vil gi dagens rose® til noen jenter her: MarianneE - savner deg...og takk for sist :dagensrose: Aricept og Catwoman - samme til dere :dagensrose: Skusla - lenge siden sist - håper du har det bra :dagensrose: Kverula og Midnattsol - takk for sist, håper det blir et møte til snart :dagensrose: Lizbet - lykke til med eksamen og håper vi får til en cafètur en dag :dagensrose: xeyes: nå må vi møtes en dag snart, lenge siden... :dagensrose: Lunacia - håper du har det bra :dagensrose: Popelka - håper du også har det bra og at det går fint på jobb :dagensrose: Jeg har vært ganske lite flink til å oppdatere både dagbok/bøker og holde kontakt med folk her. Har hatt det litt kaotisk i det siste og er i min egen lille verden. Men dere skal vite at jeg tenker på dere og setter stor pris på dere. Ønsker dere en fin førjulstid. En stor :dagensrose: til de jeg muligens har glemt i min lille hilsen, håper ikke det er så mange :oops: Stor klem :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 13. desember 2004 #3203 Del Skrevet 13. desember 2004 Diva, tusen takk. En tilbake til deg. :dagensrose: Vet at det har vært mye i det siste og har full forståelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 14. desember 2004 #3204 Del Skrevet 14. desember 2004 Diva: Alt ordner seg for snille piker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 15. desember 2004 #3205 Del Skrevet 15. desember 2004 :dagensrose: til aline! Takk for at du orker å høre på en jammerdal av klager og for at du er den du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 15. desember 2004 #3206 Del Skrevet 15. desember 2004 :dagensrose: går til Søndagsengel? fordi hun var så flink og hjelpsom i forbindelse med blokktest og fordi hun er så søt, snill og grei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 16. desember 2004 #3207 Del Skrevet 16. desember 2004 :dagensrose: Vil jeg gi til Cilla, fordi hun er så glad i juletreet mitt!! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 16. desember 2004 #3208 Del Skrevet 16. desember 2004 Til aline, hyggeligfyr, Mann28, litjmæ, attegløyma, Minette, Ninakanin, Lilleulv, Tex, wodan, - uff jeg har sikkert glemt noen, gi meg bank i så fall - Men dere er herlige og er grunnen til at det er noen vits i å være her! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 16. desember 2004 #3209 Del Skrevet 16. desember 2004 jeg vil gi en rose til alle som titter innom dagboken min og alle dere andre :dagensrose: og ønske dere en riktig god jul! ingen nevnt ingen glemt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 16. desember 2004 #3210 Del Skrevet 16. desember 2004 Jeg vil gi en rose til Susanna og Madden, fordi dere alltid får meg til å le....høyt...av morsomme ting dere skriver. Dere er gode altså!! Jeg gir også en rose tilbake til Toantine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 16. desember 2004 #3211 Del Skrevet 16. desember 2004 Takk Cilla, og ditto!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 16. desember 2004 #3212 Del Skrevet 16. desember 2004 Takk Fi :dagensrose: tilbake til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 17. desember 2004 #3213 Del Skrevet 17. desember 2004 :dagensrose: til aline! Takk for at du orker å høre på en jammerdal av klager og for at du er den du er! :rosasmil: bare koselig det vettu, har jo baktanker!!! gir en rose tilbake jeg da, bare fordi du er så grei! også vil jeg i tillegg gi en rose til: Glammy, fordi! :dagensrose: LilleBille, samme grunn! :dagensrose: Suzy, søtnos!! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 17. desember 2004 #3214 Del Skrevet 17. desember 2004 Kremt! *føler seg oversett* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 17. desember 2004 #3215 Del Skrevet 17. desember 2004 var overhode ikke meningen!!! gir en stoooooor rose til grønska :dagensrose: og håper du har det bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. desember 2004 #3216 Del Skrevet 17. desember 2004 *lykkelig blomstermottaker* Takk aline :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 17. desember 2004 #3217 Del Skrevet 17. desember 2004 Tusen takk! Ja, jeg har det bedre! God pizza i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 17. desember 2004 #3218 Del Skrevet 17. desember 2004 bare en glede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 17. desember 2004 #3219 Del Skrevet 17. desember 2004 Tusen takk! Ja' date=' jeg har det bedre! God pizza i går? bra! pizzan var bra den, fikk ikke i meg så mye men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 17. desember 2004 #3220 Del Skrevet 17. desember 2004 også vil jeg i tillegg gi en rose til: LilleBille, samme grunn! :dagensrose: :bukke: så koselig... (dere her inne er med på å gjøre dagen lysere) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå