Suzy Skrevet 23. november 2004 #3141 Del Skrevet 23. november 2004 :dagensrose: til Phair - fordi hun er som hun er :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 23. november 2004 #3142 Del Skrevet 23. november 2004 Tusen takk Suzy. En bukkett til deg for alle diktene dine som får meg til å føle. :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 23. november 2004 #3143 Del Skrevet 23. november 2004 :dagensrose: Smeller til og gir en rose til meg selv i dag jeg Siden jeg har bursdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. november 2004 #3144 Del Skrevet 23. november 2004 Gir en rose til Samantha, ho er så søt snill kjekk og grei!!! så sakna eg ho så sårt! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 23. november 2004 #3145 Del Skrevet 23. november 2004 Gir en rose til Samantha, ho er så søt snill kjekk og grei!!! så sakna eg ho så sårt! :-) Ohh... Don`t make me cry!! *hyle* So søt du er!! Men sjå no for f##n å gje meg den rosa då! Du har som alltid ikkje fått med deg det vesentlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. november 2004 #3146 Del Skrevet 23. november 2004 ooobs... :dagensrose: Vil du ta imot denne rosen??? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 23. november 2004 #3147 Del Skrevet 23. november 2004 Ja, det vil æ gjeeeerne!!! Tusen takk! :forsiktig-pyseklem-og-for-Guds-skyld-ikkje-kyss-eller-noko-som-kan-tolkast-dithen: Vg-nett straks: "Samantha var veldig nærvøs før den siste roseseremonien. Men puster letta ut, da Robinie heldigvis ga henne en rose." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. november 2004 #3148 Del Skrevet 23. november 2004 (håper at ikke håret mitt tok skade av den klemmen! Får jeg mer enn en liten klem og et stryk på ryggen er det rett ut!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 23. november 2004 #3149 Del Skrevet 23. november 2004 Eg vil gi ei rose til Trulselinemor, fordi ho er eit fantastisk menneske!! :-) :dagensrose: Tusen tusen takk. Jeg er glad jeg har deg veslo. Du er enestående. Glad i deg. Du får noen :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: tilbake. Fordi du er den du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma Skrevet 23. november 2004 #3150 Del Skrevet 23. november 2004 Til skogsdronninga :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. november 2004 #3151 Del Skrevet 23. november 2004 Tusen tusen takk. Jeg er glad jeg har deg veslo. Du er enestående. Glad i deg. Du får noen :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: tilbake. Fordi du er den du er. Tusen takk......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #3152 Del Skrevet 24. november 2004 :dagensrose: til Newt og *Tina* i dag. De er på hver sin måte to flotte sterke damer ( jenter ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 24. november 2004 #3153 Del Skrevet 24. november 2004 Kan man gi roser til seg selv? Isåfall gjör jeg det :dagensrose: :dagensrose: ! Og :dagensrose: :dagensrose: til miranda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 24. november 2004 #3154 Del Skrevet 24. november 2004 :dagensrose: til Newt og *Tina* i dag. De er på hver sin måte to flotte sterke damer ( jenter ) :dagensrose: til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 24. november 2004 #3155 Del Skrevet 24. november 2004 En helt bukett med :dagensrose: til Lykke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykke Skrevet 25. november 2004 #3156 Del Skrevet 25. november 2004 En helt bukett med :dagensrose: til Lykke! Tusen takk :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. november 2004 #3157 Del Skrevet 25. november 2004 Det er lenge siden jeg har gitt roser, så jeg vil gjerne gi en rose til alle! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 25. november 2004 #3158 Del Skrevet 25. november 2004 Yehey, det er jo meg også det Da har jeg fått TO dages rose i min karriære på KG Tuuuuuuusen takk, snille GreenSky En :dagensrose: til deg også, ha en finfin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. november 2004 #3159 Del Skrevet 25. november 2004 Tusen takk, Nina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 26. november 2004 #3160 Del Skrevet 26. november 2004 Det er lenge siden jeg har gitt roser' date= så jeg vil gjerne gi en rose til alle! :dagensrose: :dagensrose: til deg og, med ønske om en god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå