Gjest Trulselinemor Skrevet 1. november 2004 #3041 Del Skrevet 1. november 2004 En rose til Veslo, fordi hun savner sin kjære så inderlig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. november 2004 #3042 Del Skrevet 2. november 2004 En rose til Veslo' date=' fordi hun savner sin kjære så inderlig mye.[/quote'] Tusen takk Trulselinemor!! Den varma... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 2. november 2004 #3043 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg vil gi en til Kverula. Endelig - førjulstreff!! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2004 #3044 Del Skrevet 2. november 2004 Til Newt for en god jobb :dagensrose: Til Suzy, Lompa, aline, wodan, ivanka & HuiSvingen: Takk for at dere finnes! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 2. november 2004 #3045 Del Skrevet 2. november 2004 Til Newt for en god jobb :dagensrose: Til Suzy, Lompa, aline, wodan, ivanka & HuiSvingen: Takk for at dere finnes! :dagensrose: :dagensrose: Til deg og! :dagensrose: Og en til ivanka fordi hun er så gøy å diskutere med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovvi Skrevet 2. november 2004 #3046 Del Skrevet 2. november 2004 ....Da tror jeg at jeg gir meg selv en fin bukett med roser i dag....fordi jeg tross alt er en god mor og en god hunde og katte mamma. En god venninne og en god datter. Det var ikke verst!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykke Skrevet 2. november 2004 #3047 Del Skrevet 2. november 2004 I dag vil jeg gi :dagensrose: til : :dagensrose: Mylian,fordi du er en utrolig god venninne. :dagensrose: Aniola-Fisken,fordi du også er en utrolig god venninne,herlig å prate med deg. :dagensrose: til Meteora: du vet hvorfor Og en stor,fin :dagensrose: til Væren,fordi du er den du er verdens beste KG-mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. november 2004 #3048 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg vil gi en til Kverula Ja, endelig! Gleder meg veldig! Takk for oppmerksomheten, vennen min! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 2. november 2004 #3049 Del Skrevet 2. november 2004 Tusen takk lykke! tilbake til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 2. november 2004 #3050 Del Skrevet 2. november 2004 :dagensrose: til Meteora: du vet hvorfor Tusen takk vennen Her er det en :dagensrose: til deg også, fordi du er deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykke Skrevet 2. november 2004 #3051 Del Skrevet 2. november 2004 Tusen takk vennen Her er det en :dagensrose: til deg også, fordi du er deg! Tusen takk :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 3. november 2004 #3052 Del Skrevet 3. november 2004 I dag vil jeg gi :dagensrose: til : :dagensrose: Aniola-Fisken,fordi du også er en utrolig god venninne,herlig å prate med deg. Tusen takk vennen! En gigantisk :dagensrose: tilbake til deg. Du er så flink til å se lyst på ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 4. november 2004 #3053 Del Skrevet 4. november 2004 I dag har jeg mange rose å gi ut. Må liksom ta igjen, for at jeg ikke har fått gitt ut noen roser på en god stund! Håper ikke jeg har glemt noen... :dagensrose: Fredslilja, for kloke og støttende ord! :dagensrose: Thea, fordi jeg er så glad for du er her inne... Hadde ikke vært det samme uten deg! :dagensrose: Anilola-fisken, For du er så vakker! :dagensrose: liv: fordi du er søstra mi! :dagensrose: Sandra, fordi du har fått verdens vakreste marcus! :dagensrose: Kverris, fordi jeg setter pris på at du titter innom dagboka mi i ny og ne.. og fordi du har savnet meg her inne :oops: :dagensrose: Middis, fordi du er du. :dagensrose: Arkana, fordi du har så mange gode oppskrifter. mmm :dagensrose: Betty, fordi jeg ofte får komme på frokost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. november 2004 #3054 Del Skrevet 4. november 2004 Tusen takk, baby-E. Kjempefint at du er tilbake her inne. :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 4. november 2004 #3055 Del Skrevet 4. november 2004 ÅÅÅ så koselig :-) :-) Det har jeg aldri fått før :dagensrose: du fortjener en rose selv du baby-E, fordi du er så søt og snill, du har det jo ikke så ltt nå, men du virker som en sterk og veldig omsorgsfull person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 4. november 2004 #3056 Del Skrevet 4. november 2004 Vil gi :dagensrose: til Madden vennen jeg! ...Enkelt og greit fordi hun er den hun er.. og er verdens beste venninne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 4. november 2004 #3057 Del Skrevet 4. november 2004 Hormonell som jeg er...så går jeg i gråtinga med en gang!! Du får en stor :dagensrose: -bukett tilbake fordi du er så skjønn! Og fordi du ganske enkelt er verdens beste venninne du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 4. november 2004 #3058 Del Skrevet 4. november 2004 Tuuusen takk vennen!! :-) Er hormonell jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. november 2004 #3059 Del Skrevet 4. november 2004 Tusen takk for rose og fine ord, baby-E! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2004 #3060 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg var bare nødt til å gi meg selv en hel liten bukett i dag, som trøst for at jeg aldri kan la være å la meg erte opp av en viss ung mann med sære meldinger.... Jeg MÅ bare la meg erte opp av alt han sier, og jeg er helt sikker på at han har en lapp liggende på skrivebordet sitt hvor det står: Der gikk'a fem på igjen! :o :evil: 8) :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå