Gjest TomKrus Skrevet 14. september 2004 #2901 Del Skrevet 14. september 2004 :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: til alle slitne moderatorer. Måtte dere få moderatorgnisten tilbake igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 14. september 2004 #2902 Del Skrevet 14. september 2004 :dagensrose: Jeg støtter den! Gir en stor bukett roser til hver av moderatorene, og en særlig stor til Hege! Fordi de fortjener det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. september 2004 #2903 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg henger meg på Tommern og væren, beklager min del av tullet på feil steder, og gir en rose til alle moderatorene som gidder å rydde opp her inne. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 14. september 2004 #2904 Del Skrevet 14. september 2004 Joiner Tom, Væren og Aline.. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #2905 Del Skrevet 16. september 2004 Gamle Alex: :dagensrose: Dette til orientering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #2906 Del Skrevet 16. september 2004 Gamle Alex: :dagensrose: Dette til orientering. :-) Å en rose til meg :oops: :hoppe Nå ble jeg glad - Tusen takk Sender en :dagensrose: right back at you og til resten av Knehønene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2004 #2907 Del Skrevet 20. september 2004 Mange, mange :dagensrose: til Mysan, og ikke minst til datteren hennes! På vegne av mange, tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2004 #2908 Del Skrevet 20. september 2004 Skriver under på den trøffelhelten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 20. september 2004 #2909 Del Skrevet 20. september 2004 Mange, mange :dagensrose: til Mysan, og ikke minst til datteren hennes! På vegne av mange, tror jeg! På vegne av meg, for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 20. september 2004 #2910 Del Skrevet 20. september 2004 Og meg :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 20. september 2004 #2911 Del Skrevet 20. september 2004 Hva har skjedd med Mysan? Har ikke fått med meg, men med så stor oppslutning,må jeg bare henge meg på og håpe at det går bra uansett hva det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~*Tomine*~ Skrevet 20. september 2004 #2912 Del Skrevet 20. september 2004 Mange, mange :dagensrose: til Mysan, og ikke minst til datteren hennes! På vegne av mange, tror jeg! Og meg :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 20. september 2004 #2913 Del Skrevet 20. september 2004 Og meg :dagensrose: Meg og! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 20. september 2004 #2914 Del Skrevet 20. september 2004 Etter å ha funnet ut hva som var skjedd med Mysans datter, kjøper jeg alt jeg kommer over av roser,plukker tornene av de,gir rosene til Mysan og datteren og beholder tornene til man får tak i ham som gjorde dette.... :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 20. september 2004 #2915 Del Skrevet 20. september 2004 Til mysan og hennes datter. :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. september 2004 #2916 Del Skrevet 20. september 2004 Tusen, tusen takk, alle sammen! Nå fikk dere meg til å gråte her jeg sitter. Det går bra med Liten, jeg tror hun er i sjokk, for nå er hun ute med en venninne som om ikke noe har hendt. Kanskje reaksjonen kommer til natten og hun har fått det litt på avstand.... De skulle også møte jentene fra i går, så jeg regner med at de får snakket og snakket om det som har skjedd, og godt er det. Jeg skal også vise henne siden til dixi, så kan hun lese der, og kanskje vil hun ta kontakt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 20. september 2004 #2917 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg vil også gi deg og din datter en :dagensrose: mysan! Og så vil jeg gi en diger bukett med :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: til ~*Tomine*~. Fordi hun er den hun er, og fordi jeg er veldig glad i henne! Og en :dagensrose: til alle de koslige menneskene som titter innom dagboka mi og legger igjen hilsner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~*Tomine*~ Skrevet 20. september 2004 #2918 Del Skrevet 20. september 2004 Og så vil jeg gi en diger bukett med :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: til ~*Tomine*~. Fordi hun er den hun er, og fordi jeg er veldig glad i henne! Tusen takk,vennen Her er en :dagensrose: til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 20. september 2004 #2919 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg vil gi en til mysan og datteren hennes :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 20. september 2004 #2920 Del Skrevet 20. september 2004 Mange, mange :dagensrose: til Mysan, og ikke minst til datteren hennes! På vegne av mange, tror jeg! En fra meg og til dere begge Mysan :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå