Thea Skrevet 5. september 2004 #2861 Del Skrevet 5. september 2004 Tusen takk Fighter Å en til deg å :dagensrose: :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 6. september 2004 #2862 Del Skrevet 6. september 2004 Det er mange på kg som fortjener roser. I dag vil jeg gi bort mange roser: Aniola-Fisken :dagensrose: Tusen takk En :dagensrose: til deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 6. september 2004 #2863 Del Skrevet 6. september 2004 Det er mange på kg som fortjener roser. I dag vil jeg gi bort mange roser: Anafugia :dagensrose: Tusen takk! En :dagensrose: til deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~*Tomine*~ Skrevet 6. september 2004 #2864 Del Skrevet 6. september 2004 I dag vil jeg gi en :dagensrose: til Tomine. Hun er alltid utrolig positiv' date=' og en herlig jente.[/quote'] Tusen takk :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smiley =) Skrevet 7. september 2004 #2865 Del Skrevet 7. september 2004 Dagens :dagensrose: går til alle som er forelska Er det nemlig selv :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 7. september 2004 #2866 Del Skrevet 7. september 2004 Min dagens :dagensrose: går til mannen min, som jeg giftet meg med på lørdag og som er verdens skjønneste mann!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 7. september 2004 #2867 Del Skrevet 7. september 2004 Betty :dagensrose: Tusen takk :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. september 2004 #2868 Del Skrevet 8. september 2004 :dagensrose: til monja som i dette øyeblikk er på føden! VI VENTER SPENT, VENNEN!!! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 8. september 2004 #2869 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg vil gi en rose til hele gjenger her inne. Dere er fantastiske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 8. september 2004 #2870 Del Skrevet 8. september 2004 Det er mange på kg som fortjener roser. I dag vil jeg gi bort mange roser: Madley :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 8. september 2004 #2871 Del Skrevet 8. september 2004 Skal dele ut en eneste rose i dag! Til Fugia! :dagensrose: My partner in crime, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 8. september 2004 #2872 Del Skrevet 8. september 2004 Her er en rose til Madley, som har vondt i magen sin... Bli bra! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 8. september 2004 #2873 Del Skrevet 8. september 2004 Du fikk rose kun fordi du er deg. Her får du en til. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 8. september 2004 #2874 Del Skrevet 8. september 2004 :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 8. september 2004 #2875 Del Skrevet 8. september 2004 :dagensrose: til Glamourgirl som såvidt er innom... - for å si at vi savner deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #2876 Del Skrevet 8. september 2004 :dagensrose: til Glamour, det var godt å bli oppdatert igjen - i en tråd som verken ble moderert eller slettet. Også en :dagensrose: på deling til de fleste bidragsyterne i den onde tråden - det er deilig å se så mye satanisk talent samlet i én tråd. PAKK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 8. september 2004 #2877 Del Skrevet 8. september 2004 :dagensrose: til Glamour, det var godt å bli oppdatert igjen - i en tråd som verken ble moderert eller slettet. Også en :dagensrose: på deling til de fleste bidragsyterne i den onde tråden - det er deilig å se så mye satanisk talent samlet i én tråd. PAKK! Takk, min første rose Tror kanskje jeg har fått en før, men tror den ble tatt tilbake i sinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 8. september 2004 #2878 Del Skrevet 8. september 2004 :o Har jeg fått rose!!! ÅH!!! OK, den sendes sporenstreks videre til dere som tenker så fint på meg, HAREMET altså 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #2879 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg vil også gi en til glammy men jeg så dere kom meg i forkjøpet :-) Uansett - her er en til :dagensrose: En til trøffel- :dagensrose: - you know why og til resten av Haremet som glammy nå har døpt dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 8. september 2004 #2880 Del Skrevet 8. september 2004 Greeny, en rose til deg. :dagensrose: Bare fordi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå