Gjest Trulselinemor Skrevet 3. september 2004 #2841 Del Skrevet 3. september 2004 Jeg vil gi en rose til alle som stikker innom graviditetsdagboka mi. Dere er enestående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 3. september 2004 #2842 Del Skrevet 3. september 2004 Og en hel bukett til Fighter, fordi du er så tøff og aldri gir opp. Takk. Har mange her på kg som fortjener mange buketter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 4. september 2004 #2843 Del Skrevet 4. september 2004 I dag vil jeg gi en rose til meg selv, fordi jeg trenger en. Jeg sliter med et par idiot-exer og har bruk for litt oppmuntring. Så hvis ingen har noe imot det, plukker jeg en til meg selv idag. Samtidig sender jeg en rose til becca, som ga meg et godt og konstruktivt svar i dag morges. :dagensrose: En til mammaen min, for at hun alltid tar telefonen når jeg ringer :dagensrose: og en til alle snille KG-brukere, som alltid er her når man trenger det :dagensrose: Klem til alle, med ønske om en god helg fra Tex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 4. september 2004 #2844 Del Skrevet 4. september 2004 :dagensrose: til Tex, for all hjelp inne på bryllups forumet. Du er en engel:) og en :dagensrose: til Sandra, stå på lille venn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 4. september 2004 #2845 Del Skrevet 4. september 2004 Tusen takk Vimsevips! Det nærmer seg nå ja.. Og jammen får du ikke en :dagensrose: igjen fordi du er så snill og grei! Så ikke den før nå jeg :oops: TUSEN TAKK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. september 2004 #2846 Del Skrevet 5. september 2004 Dagens rose går til Thea. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 5. september 2004 #2847 Del Skrevet 5. september 2004 Idag vil jeg gi :dagensrose: til alle som har vært innom dagboka mi, lagt igjen hilsen og hjulpet meg opp til den 100'ende siden! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 5. september 2004 #2848 Del Skrevet 5. september 2004 I dag må jeg inn her og takke for blomster og personlig knyte en lilla sløyfe rundt hver av rosene som sendes til: Madley (never change! ) - :dagensrose: og Fighter (keep up the good work ) - :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 5. september 2004 #2849 Del Skrevet 5. september 2004 :dagensrose: Til Anafugia (bare fordi..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 5. september 2004 #2850 Del Skrevet 5. september 2004 I dag vil jeg gi en :dagensrose: til Tomine. Hun er alltid utrolig positiv, og en herlig jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 5. september 2004 #2851 Del Skrevet 5. september 2004 I dag må jeg inn her og takke for blomster og personlig knyte en lilla sløyfe rundt hver av rosene som sendes til: Madley (never change! ) - :dagensrose: og Fighter (keep up the good work ) - :dagensrose: Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 5. september 2004 #2852 Del Skrevet 5. september 2004 En :dagensrose: til alle som ønsket meg god bedring. Og en ekstra til Mylian fordi hun har nådd 100 sider i dagboken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 5. september 2004 #2853 Del Skrevet 5. september 2004 En tråd på 191 sider, og stadig like koselig! Jeg gir en :dagensrose: til alle dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 5. september 2004 #2854 Del Skrevet 5. september 2004 Det er mange på kg som fortjener roser. I dag vil jeg gi bort mange roser: Anafugia :dagensrose: terra :dagensrose: Madley :dagensrose: Ingeborg :dagensrose: Aniola-Fisken :dagensrose: Lythande :dagensrose: Betty :dagensrose: lunacia :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 5. september 2004 #2855 Del Skrevet 5. september 2004 Tusen takk du gode Middisjenta mi Her skal du få ikke 1,ikke 2 men faktisk 3 roser av meg :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Fordi du er den flotte jenta du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 5. september 2004 #2856 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg vil gi en til Thea også: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 5. september 2004 #2857 Del Skrevet 5. september 2004 JEg vil gi en :dagensrose: til Hermione fordi hun er blitt mamma i dag. En liten er kommet itl verden i Bergen. Også vil jeg gi en :dagensrose: til meta fordi hun er blitt mamma også. Enda en i Bergen. Også en til CarpeDiem fordi hun bare fortjener det! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 5. september 2004 #2858 Del Skrevet 5. september 2004 En :dagensrose: til alle som ønsket meg god bedring. Og en ekstra til Mylian fordi hun har nådd 100 sider i dagboken! :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. september 2004 #2859 Del Skrevet 5. september 2004 Tusen takk, Thea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 5. september 2004 #2860 Del Skrevet 5. september 2004 Også en til CarpeDiem fordi hun bare fortjener det! :dagensrose: Takker for det. Roser trenger man mange av i slike tider! Carpe Ciem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå