Gå til innhold

DAGENS ROSE

Fremhevede innlegg

Skrevet

Rose rett tilbake til Optimist, for den fortjener du! :dagensrose:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Idag vil jeg dele ut en hel favn med  :dagensrose:  til

Mylian

Tusen takk. en :dagensrose: tilbake til deg!

Gjest Emera
Skrevet

I går oppdaget jeg Arkanas dagbok.

Oioioi..! For en dagbok!

Der skal jeg kose meg masse, ja.

En flott, lang :dagensrose: til deg! :)

Skrevet

Tusen takk, Betty!

En favn :dagensrose: tilbake til snille deg.

Benytter også anledningen til å dele ut :dagensrose: til alle alvene, og alvevennene samt en ekstra bukett til MarianneE som skal på fest. Tusen takk for rose fra deg, også. :-)

Skrevet

Takk skal du ha Optimist.. og en :dagensrose: tilbake til deg -- så du har noe å kose deg med mens du venter på anken..

Gjest Fighter
Skrevet

Takk, LilleBille. Tror hele kg fortjener masse roser fra meg for å hjulpet meg i en vanskelig tid.

Skrevet

Jeg sender :dagensrose: til ALLE som vil ha og trenger den! Ingen nevnt,ingen glemt!

Til deg :)

Fra meg :)

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg vil gjerne gi en rose til aline! :D :dagensrose:

Skrevet

:sjarmor:

tusen takk, sender en tilbake jeg! bare fordi! :wink: :dagensrose:

Skrevet

Takk Midnattsol og Saeria!

:dagensrose: til dere og!

Så, en stor fin :dagensrose: til Diva fordi hun drar i gang et treff!!

Skrevet

Kjempebukett til Trøffelhelten, som har lyst opp dagen min i minst to forskjellige tråder... Men får jeg gjort noe arbeid? Se, det er et helt annet spørsmål...

:dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse:

Gjest Catwoman
Skrevet

Gir en :dagensrose: til alle dere som har skrevet hilsen i dagboken min :D Dere er så søte :dagensrose:

Gjest Anonymous
Skrevet
Kjempebukett til Trøffelhelten, som har lyst opp dagen min i minst to forskjellige tråder... Men får jeg gjort noe arbeid? Se, det er et helt annet spørsmål...

:dagensrose:  :kysse:  :dagensrose:  :kysse:  :dagensrose:  :kysse:  :dagensrose:  :kysse:  :dagensrose:  :kysse:  :dagensrose:  :kysse:  :dagensrose:  :kysse:  :dagensrose:  :kysse:  :dagensrose:  :kysse:  :dagensrose:  :kysse:  :dagensrose:  :kysse:  :dagensrose:  :kysse:  :dagensrose:  :kysse:  :dagensrose:  :kysse:  :dagensrose:  :kysse:  :dagensrose:  :kysse:  :dagensrose:  :kysse:  :dagensrose:  :kysse:  :dagensrose:  :kysse:  :dagensrose:  :kysse:

:klem: masse tilbake til en herlig sparringpartner

(Nei, Lurven, ikke parringspartner!)

:tunge1:

Gjest Lompa
Skrevet

Dagens rose går til Grønnska, Ingeborg,Billa og Trøffern m. fl. pga underholdninga i diverse tråder her i dag....

Samt til min elskede knullebass og fremtidige mann....

Gjest GreenSky
Skrevet

Takk! :P Da får du en :dagensrose: tilbake! :D

Gjest Anonymous
Skrevet
Dagens rose går til Grønnska, Ingeborg,Billa og Trøffern m. fl. pga underholdninga i diverse tråder her i dag....

Samt til min elskede knullebass og fremtidige mann....

Stilig, tenk at jeg i samme innlegg fikk to roser...

Gjest Lompa
Skrevet

Stilig, tenk at jeg i samme innlegg fikk to roser...

Jaså, er det deg,søten?Du husker hvor vi møtes den 4 september da? Etter at jeg har knullet alt som heter vett og forstand ut av deg, mener jeg....

Skrevet

Jeg gir en rose til meg selv fordi jeg holder på å krepere av NRK nå (som er alt svigers vil se). :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...