MarianneE Skrevet 2. juni 2004 #2521 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg vil gi en :dagensrose: til Veslo som har forlovet seg. Da skal hun jaggu få en av meg og! :dagensrose: GreenSky skal og få en, siden hun har så lyst på melkeprodukter for tida: :dagensrose: Aricept skal få en fordi hun sliter over eksamen: :dagensrose: Diva skal få en fordi hun ikke føler seg så bra: :dagensrose: Fisk skal få en fordi jeg tror hun ligner på engelen på avataren: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 2. juni 2004 #2522 Del Skrevet 2. juni 2004 Fisk skal få en fordi jeg tror hun ligner på engelen på avataren: :dagensrose: Veslo får en :dagensrose: av meg og Tusen takk Marianne, det var herlig sagt! You saved my day babe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2004 #2523 Del Skrevet 2. juni 2004 I dag vil jeg legge igjen en rose til min gode venninne Skusla her, rett og slett fordi hun er til! :dagensrose: Glad i deg! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 3. juni 2004 #2524 Del Skrevet 3. juni 2004 Dagens :dagensrose: må gå til Gammel Alex som skal på sykehus imorgen :trøste: Og en :dagensrose: til Belle fordi hun er min KG venn :klem2: Også en :dagensrose: til Catwoman fordi hun har bursdag snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 3. juni 2004 #2525 Del Skrevet 3. juni 2004 Er ikke i tvil hvem :dagensrose: går til,den går til Betty Blir bare så glad av å "se" den damen her inne..Det er noe spesiellt med henne. :blomst_opp: Må bare sende en :dagensrose: til Leya også,fordi hennes bryllupsdagbok rørte meg Hun får den også fordi vi er av samme "kalliber" her på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 3. juni 2004 #2526 Del Skrevet 3. juni 2004 Gir flere roser jeg, siden det er så lenge siden sist :D En går til MarianneE for at jeg fikk en rose av henne :dagensrose: En går til Aricept fordi de har kjøpt seg leilighet :dagensrose: Og den siste foreløpig går til Eowyn fordi hun muligens holder på med eksamen i skrivende stund og trenger noen gode vibber :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 3. juni 2004 #2527 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg vil gi en :dagensrose: til alle dere som har samme skjebne som meg og stresser med eksamen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 3. juni 2004 #2528 Del Skrevet 3. juni 2004 I dag gir jeg en :dagensrose: til Emina, som skal opp til eksamen i morgen. Også en :dagensrose: til Mylian, fordi hun er herlig, og fordi jeg gleder meg sånn til å besøke henne denne helgen :-) En :dagensrose: til Middie, som ikke fikk trent i dag stakkars, pga en slem mage. *slemme mage* :evil: Og til slutt en :dagensrose: til Tina, som er i en vanskelig periode. Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 3. juni 2004 #2529 Del Skrevet 3. juni 2004 Donnie Darko! Fordi vi dyrker Metal sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 3. juni 2004 #2530 Del Skrevet 3. juni 2004 :dagensrose: til Piñacolada fordi hun er flink og prøver å legge røyken på hylla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 3. juni 2004 #2531 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg vil gi en rose til Veslo som får forlovelses ringene i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 3. juni 2004 #2532 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg vil gi en :dagensrose: til Matahari som trenger en! Det følger med en stoooor klem til den rosen også! Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piñacolada Skrevet 3. juni 2004 #2533 Del Skrevet 3. juni 2004 :dagensrose: til Piñacolada fordi hun er flink og prøver å legge røyken på hylla! Til meg?? :oops: Tusen takk!! En :kysse: og en :dagensrose: til deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 4. juni 2004 #2534 Del Skrevet 4. juni 2004 Donnie Darko! Fordi vi dyrker Metal sammen ../ metal! :-) Får gi en rose tilbake da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 4. juni 2004 #2535 Del Skrevet 4. juni 2004 Også en :dagensrose: til Mylian' date=' fordi hun er herlig, og fordi jeg gleder meg sånn til å besøke henne denne helgen :-) [/quote'] :oops: takk! en :dagensrose: til deg fordi du er så snill og besøker meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 4. juni 2004 #2536 Del Skrevet 4. juni 2004 Idag vil jeg dele ut en :dagensrose: til Liv som har bursdag og eksamen på sammen dag idag. Lykke til. Så må Belle få enda en :dagensrose: fordi hun sender så koselige pm til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 4. juni 2004 #2537 Del Skrevet 4. juni 2004 I dag får Linn3c ei rose, fordi ho er ferdig med 4 eksamenar på ei veke! :blomst_opp: Vel blåst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. juni 2004 #2538 Del Skrevet 4. juni 2004 :dagensrose: Til Kverula, Diva, Skusla og monja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2004 #2539 Del Skrevet 4. juni 2004 Til Saeria - fordi du ikke knuser kneskålene mine Til Naken - fordi du vil synde med oss Of fordi dere er katastrofefilmfans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. juni 2004 #2540 Del Skrevet 4. juni 2004 Til Saeria - fordi du ikke knuser kneskålene mine Til Naken - fordi du vil synde med oss Of fordi dere er katastrofefilmfans Tusen takk, Balenciaga. En :dagensrose: tilbake til deg + en til Naken, og GreenSky fordi jeg alltid kan regne med dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå