Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 22. mai 2004 #2501 Del Skrevet 22. mai 2004 Dagens :dagensrose: ---------------> Seleena!!!!! Hun er så søt og lett å bli glad i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 23. mai 2004 #2502 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg vil gi en ,nei mange roser til Trulselinemor.Bare forde hun er ei kjempe koselig jente,og for de hun har heimlengsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 24. mai 2004 #2503 Del Skrevet 24. mai 2004 en diger bunke går til Care.. Hun vet hvorfor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 26. mai 2004 #2504 Del Skrevet 26. mai 2004 en diger bunke går til Care.. Hun vet hvorfor... jepp! Så hun får fra meg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 26. mai 2004 #2505 Del Skrevet 26. mai 2004 Eg vil gjerne få sendt ei rose til Pip og Glossy på deling som lykke til på eksamen! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 28. mai 2004 #2506 Del Skrevet 28. mai 2004 Dagens rose® går til: :dagensrose: ¤Chanela¤ - Lykketil på engelskexamen. Du klarar det nok KJEMPE bra! Du er ei god kg venninne og ein ivrig pm-skrivar som eg sett pris på. Blir veldig glad når eg ser eg har fått pm! :dagensrose: veslo - Fordi eg beundrar at du tørr å gjere ting som eg ikkje tørr Foreks hoppe i fallskjerm, og fordi du er svært hyggelig og alltid ein trufast dagboklesar :dagensrose: Emina - Fordi du alltid sprer gode ord til meg i dagboka, og er så søt og snill! :rosasmil: :dagensrose: Trulselinemor - Du selger hus, prøver å få baby og studerar på same tid. Eg syntes du er tøff!!! Håpar den dustemeglaren ringer snart, ellers så skal EG ta meg av han for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 29. mai 2004 #2507 Del Skrevet 29. mai 2004 Dagens rose® går til: :dagensrose: Trulselinemor Tusen, tusen takk. Dette var veldig koselig av deg. Jeg ble så glad. Du får en rose tilbake fordi du er et så fantastisk flott menneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 29. mai 2004 #2508 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg vil gi en ' date='nei mange roser til Trulselinemor.Bare forde hun er ei kjempe koselig jente,og for de hun har heimlengsel.[/quote'] :oops: Jeg har ikke fått med meg dette før nå. Beklager Skarv. :-? Du får en kjempe bukett av meg fordi du er ei så omsorgsfult menneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. mai 2004 #2509 Del Skrevet 29. mai 2004 :dagensrose: veslo - Fordi eg beundrar at du tørr å gjere ting som eg ikkje tørr Foreks hoppe i fallskjerm, og fordi du er svært hyggelig og alltid ein trufast dagboklesar Takk.... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 30. mai 2004 #2510 Del Skrevet 30. mai 2004 :dagensrose: ¤Chanela¤ Muchos gracias :dagensrose: Seleena :dagensrose: Saeria :dagensrose: Cefalexin Supre jenter alle tre, liksom resten av KG-damene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 30. mai 2004 #2511 Del Skrevet 30. mai 2004 En til Arkana i dag - som er så snill og deler oppskriftene sine. gir du et hint om en oppskrift får du 20 takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 30. mai 2004 #2512 Del Skrevet 30. mai 2004 :dagensrose: til Anna :dagensrose: til Starie :dagensrose: til Qlio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 31. mai 2004 #2513 Del Skrevet 31. mai 2004 Dagens :dagensrose: går til alle de "flotte" menneskene av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 1. juni 2004 #2514 Del Skrevet 1. juni 2004 :dagensrose: Emina Takk.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2004 #2515 Del Skrevet 1. juni 2004 En rose gis til meg i dag, for jeg ble 23 år i dag :-) :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 1. juni 2004 #2516 Del Skrevet 1. juni 2004 En rose gis til meg i dag, for jeg ble 23 år i dag :-) :dagensrose: Gratulerer så mye! En :dagensrose: fra meg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 1. juni 2004 #2517 Del Skrevet 1. juni 2004 Barbie, får min rose i dag. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 1. juni 2004 #2518 Del Skrevet 1. juni 2004 Vil gi ei rose til Linn3c i dag, fordi det gjekk så fint på eksamen i dag, og fordi ho har så maaange eksamenar for tida. Lukke til! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 2. juni 2004 #2519 Del Skrevet 2. juni 2004 Rosen i dag går til care - "because you care" :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 2. juni 2004 #2520 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg vil gi en :dagensrose: til Veslo som har forlovet seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå