Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 jeg skal være dronning på et kostymeball..... ... da bør jeg ha et ordensbånd, ikke sant? Jeg har lett på nettet men finner ikke noe bilde av disse kongedamene med bånd... Hva slags farger skal det være på sånne bånd, åssen ser det egentlig ut?
Amanlis Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 Det er klart du må ha ordensbånd Hvis du klikker deg inn på www.kongehuset.no ser du Kongen, Dronningen, Kronprinsen og Krionprinsessen med ordensbånd på forsiden.
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Tusen takk hva bør det være for farge da...? Bør det være i flaggets farger? Kjolen jeg skal ha er i Tuborggrønn silke............. Og skal jeg skrive noe på det...? sånn siden det bare er på gøy? Forslag?
Amanlis Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Jeg synes den skal være lik det norske ordensbåndet. Du skal jo tross alt være dronning... Hvis du skal skrive noe bør det være noe ironisk eller en poaodi på de kongelige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå