Malama Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 Ja, nå har jeg vært på postn og kjøpt valentinfrimerker jeg. Til de invitasjonene som skal sendes, og til takkekortene (jeg kjøpte i alle fall 100 stykker, har nok litt flere enn jeg trenger da kanskje) Jeg syntes ikke de så kjempelekre ut på bildet på postn, men tenkte det var litt søtt. Når jeg fikk dem så oppdaga jeg at selve frimerket er hjerteforma (dvs, det er stipla ut slike hull så man river det i hjerteform) Tror det vil gjøre seg fint på den slgs romantisk post Var litt "styr" å få dem da. Jeg gikk på poten og spurte om dehadde valentinfrimerkene, litt mange. Jeg ville ha 100. Nåja, det tvilte hun på, og sjekka, hun hadde "bare" 70, om jeg ville ha dem? Ja, det får nå bli det da, svarte ejg, og forberedte meg på å måtte oppsøke flere postkontor. Ja, hun slår dem inn, opdager at jeg vil betale med kort, og må slå et litt annerledes da. Så kommer hun på... om du vil, så kn jeg jo sjekke om hun (peker på dama i den andre kassa) har noen? Je så sikkert litt dumt på henne, mens jeg forsøke å smile og si "Ja, det ville jo vært fint", mens jeg tenkte "Nei, hva tror du da? Jeg ber m 100, du har 70, tror du jeg vil du skal kunne finne 30 til om det er mulig da????" Og joda, det hadde hun i den andre kassa, så etter en liten internoverføring av verdier mellom kassene kunne hun tilslutt selge meg 30 frimerkere til. Så vips, nå har jeg en pose med frimerker or 650 kroner liggende... Men dte koster jo ikke mer for usse frimerkene enn for noen andre frimerker, og de er valørløse for "laveste kategori A-post) (og jeg har sjekka vekta v en invitasjon, en konvolutt og t bilde (takkekortene blir relativt like invitasjonene, bare litt større, og med bilde i stedet for tekstlappen, så dette skulle dekke opp vekta på takkekort sånn ca) og vi hadde godt å gå på til 20 gram, så det går fint. Bare et tips, dersom flere har lyst på hjerteformede frimerkr på bryllupsposten sin
Kykkelikokos Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 Makan til dårlig service på postkontoret da. De kunne jo også gått bak i velvet og hentet mer frimerker der. Jeg har kjøpt egne frimerker på www.posten.no med bilde av oss på
lillesky Skrevet 10. februar 2007 #3 Skrevet 10. februar 2007 Så koselig med hjertefrimerker. Er nok bedre å handle på nettet, kan være bedre service der.
Mrs B Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 Syns det hørtes hyggelg ut med bilde av oss på frimerket jeg, skikkelig romantisk på innbydelsene!!
Malama Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2007 Ja, personlige frimerker er jo riktig så koselig det, og antakelig en god ide. Jeg valgte å gå for hjertefrimerker og det GIKK jo greit å få så mange, selv om dama var litt rar. Jeg var forberedt på å ikke få 100 jeg da, ettersom jeg visste at jeg gikk på et lite postkontor, men at hun først skulle si at jeg bare kunne få 70, før hun kom på at hun kunne høre med edn andre dama syntes jeg var litt rart. Uansett, gleder meg nå til å bruke dem jeg. Hjerteformede frimeker er jo litt spesielt det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå