Steggen Skrevet 20. februar 2003 #1 Skrevet 20. februar 2003 Stadig vekk kan ein oppleve at trådar vert "øydelagt" av useriøse innlegg. Dette kan kome av at me oppfattar foruma på ulike måtar. Eg ventar å finne seriøse innlegg i alle forum unnateke "snikk snakk". Eg oppfattar dette som staden for dei som berre vil ha det litt moro. Eit døme er tråden "Dialekt". Kva denne var meint som veit eg ikkje, men mange oppfatta denne som alvorleg meint i debatten rundt skriftspråk/talemål medan andre har tatt den som ein tråd der fleipen har ein sentral plass. Det ein person kan oppfatte som eit lite alvorleg tema kan av andre oppfattast som svært viktig. Fleiping bør difor leggast ein stad der alle er inneforstått med at seriøsiteten er minimal. Eit og anna sleivsparket til "gamle kjente" må kunne gå an i alle forum, men hovudinnhaldet i innlegga bør vera seriøse når de er utanfor "Snikk snakk".
fruenge Skrevet 20. februar 2003 #2 Skrevet 20. februar 2003 Ja, om det hadde vært så enkelt som det du skisserer så hadde alt fint kunne plasseres i båser og pakkes på hvert sitt sted. Men hallo, vi snakker om kommunikasjon mellom mennesker, som er noe av det vanskeligste som finnes. Hvordan du oppfatter ting har jo å gjøre med ballasten din. Vi kan da ikke si at det bare skal være ærlig rett frem og saklig. Det blir kjedelig hvis alt blir slik. Noen må sparke litt til høyre og venstre for å få igang debattene. Men det betyr ikke at man bør sparke til enkeltpersoner nei. og så er det opp til enhver hvordan vi tolker innleggene, det er nettopp det som gjør kommunikasjon så spennende. ¨Men fordi virituell kommuniaksjon ikke gir rom for hverken nyanser eller kroppsspråk er det vanskeligere å forstå hva en person egenlig mener enn når du står ansikt til ansikt med vedkommene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå