venus* Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 Ja, det finnes oppladbare støvsugere. Jeg har denne fra Elextrolux, og jeg ELSKER den Men den ikke så kraftig som en vanlig støvsuger, så jeg bruker fortsatt den gamle til tepper.
Devana Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2007 Hmmm...den virka jo fin. Jeg har ingen tepper så det hadde kanskje passet bra med en sånn. Er så lei av å drasse med meg ledninger og alt som er, da er det så vanskelig å komme til.
Brunhilde Skrevet 10. februar 2007 #4 Skrevet 10. februar 2007 Jeg har den samme som Venus* har, i knall rødt, og er veldig fornøyd. Den er et supplement, men ikke en erstatning for en vanlig (og kraftigere) støvsuger. Grei til småjobbene, men ikke når jeg skal vaske ordentlig.
Gjest Deception Skrevet 10. februar 2007 #5 Skrevet 10. februar 2007 Jeg har også den fra Electrolux, og i ettertid tror jeg at jeg burde spart pengene. Den tar knapt hundehår, og er vanskelig å styre bortover gulvet, og ting som er større enn noen få brødsmuler, har den problemer med. Til 1500 burde jeg forvente mer.
venus* Skrevet 10. februar 2007 #6 Skrevet 10. februar 2007 Hmmm...den virka jo fin. Jeg har ingen tepper så det hadde kanskje passet bra med en sånn. Er så lei av å drasse med meg ledninger og alt som er, da er det så vanskelig å komme til. ← Den er veldig praktisk. Leiligheten er alltid støvfri nå Veldig praktisk å kunne støvsuge kjøkkenet flere ganger i uka også (barn = smuler).
Gjest Dalwhinnie Skrevet 10. februar 2007 #7 Skrevet 10. februar 2007 Jeg har også den oppladbare støvsugeren fra Electrolux, og jeg er kjempefornøyd. Har tregulv i hele leiligheten og bruker den både til vanlig støvsuging og til å støvsuge før jeg vasker. Det er ikke mye hår etc som er igjen til våtmoppen, og det til tross for at vi har langhåret katt og baby som bruker store deler av dagen til å rive håret av sin mor
Leo Skrevet 10. februar 2007 #8 Skrevet 10. februar 2007 Jeg har hund og bør helt klart støvsuge opp hundehår hver dag, så jeg har også lurt på om jeg skulle kjøpe en slik siden jeg er lei av snuble i den store som stort sett ender opp med å bli stående i gangen ... Electrolux har vel minst en større og kraftigere (Og selvfølgelig også dyrere) variant som fungerer på samme måten. Er det noen som har den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå