Gå til innhold

Er det bare jeg som er veldig sjalu ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt om det bare er jeg som er veldig sjalu eller hva som skjer her.

Det er nemig så at min kjæreste er medlem av den her nettby.no noe jeg ikke helt forstår hvorfor for å være helt ærlig...

Vi har vært sammen nå i 7måneder og kan da ikke forstå hvorfor ho sitter der å skriver med andre gutter... Tror ikke ho tar kontakt med de, heller det at de tar kontakt med ho (man vet jo hvordan gutter er)...

Men uansett synes jeg det er unødvendig... Greit nok at ho har veninner som er der og sender ho en melding eller no, men ho får en del meldinger fra gutter og =(

Vil jo ikke forby ho å gjøre det, men jeg synes det ikker så kult jeg da...

Er det bare jeg som er sjalu her, eller hva er det?

Gjærne svar fra en kvinne, som kanskje gjør typ no samme eller no? men alt av svar setter jeg pris på

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Jest_*
Skrevet

hold deg unna jenter som sitter timevis foran datan. Slikt blir det aldri noe normalt forhold av. Når dere får unger kommer all tida hennes til å gå til ungen og babysnakk på datan.

Kom deg vekk!

(det er bare fordi kona er bortreist at jeg sitter her....)

Skrevet

Du er sjalu ja.

Nettby.no er på en måte et forum slik som her. Om min samboer hadde blitt sjalu fordi jeg hadde lagt inn innlegg her, måtte han virkelig gått i seg selv.

Får ikke jenta di lov til å ha kontakt med andre gutter?

Her vet jeg jo ikke hvem jeg snakker med, som skjuler seg bak nickene, om det er gutt eller jente. Og akkurat skriver jeg jo faktisk til en gutt.

Nei ta deg sammen! Forstår det ikke kan være lett, da usikkerhet oftest er grunnen til sjalusi.

Skrevet
hold deg unna jenter som sitter timevis foran datan.  Slikt blir det aldri noe normalt forhold av.  Når dere får unger kommer all tida hennes til å gå til ungen og babysnakk på datan. 

Kom deg vekk!

(det er bare fordi kona er bortreist at jeg sitter her....)

Da må kona di være mye borte, for du er jo her en del.

Gjest Gjest_Jest_*
Skrevet
Da må kona di være mye borte, for du er jo her en del.

To uker. Neste fredag blir du kvitt meg. Eller kanskje jeg oppsummerer freddan på seksualitet lørdag morgen.

Skrevet
To uker.  Neste fredag blir du kvitt meg. 

Ser frem til det. Det eneste du gjør er jo å kontinuerlig spre galle rundt deg.

Gjest Gjest_Jest_*
Skrevet

Er det nå man roper på mamma for personangrep?

Eller er det bare babyer som blir motsagt som kan gjøre det?

Skrevet
Er det nå man roper på mamma for personangrep?

Eller er det bare babyer som blir motsagt som kan gjøre det?

Rop i vei. Jeg kommer bare med fakta jeg.

Ikke meningen å kuppe tråden din TS!

Skrevet (endret)

eehhh

Hvor gammel ER du???

For det første så synes jeg det er veldig merkelig om du i det heletatt er gammel nok til å ha en KONE, etter oppførselen din å bedømme. Og ikke minst med tanke på dine rettskrivingsegenskaper.

Djiiz... :ironi:

Endret av Scorpina
Skrevet
Vet ikke helt om det bare er jeg som er veldig sjalu eller hva som skjer her.

Det er nemig så at min kjæreste er medlem av den her nettby.no noe jeg ikke helt forstår hvorfor for å være helt ærlig...

Vi har vært sammen nå i 7måneder og kan da ikke forstå hvorfor ho sitter der å skriver med andre gutter... Tror ikke ho tar kontakt med de, heller det at de tar kontakt med ho (man vet jo hvordan gutter er)...

Men uansett synes jeg det er unødvendig... Greit nok at ho har veninner som er der og sender ho en melding eller no, men ho får en del meldinger fra gutter og =(

Vil jo ikke forby ho å gjøre det, men jeg synes det ikker så kult jeg da...

Er det bare jeg som er sjalu her, eller hva er det?

Gjærne svar fra en kvinne, som kanskje gjør typ no samme eller no? men alt av svar setter jeg pris på

Du går på Kg og un på Nettby. nett er nett.

Spør henne om du er så kjedelig at hun må tilbringe så mye tid på Nettby.

Skrevet

Tror ikke du trenger å begymre deg. Både samboeren min og jeg er på nettby. Vi registrerte oss der kun av ren nysgjerrighet, men fant fort ut at det var en utmerket måte å holde kontakt med venner på. Hvis dama di sitter på datan HELE tiden så bør du kanskje spørre henne om hvorfor hun foretrekker datan fremfor å finne på noe med deg. For noen kan forum o.l. bli en virkelighetsflukt...

Skrevet (endret)

Tråden ryddet.

Scorpina

(mod)

Endret av Scorpina
Skrevet

Nettby er ikke noe typisk sjekkested og all den tid hun har venninnene sine der så er det nok ikke noe å bekymre seg for.

Skrevet

Hva med å faktisk møte vennene sine i virkeligheten i stedet for å holde kontakten med de på nett? Vil heller møte vennene mine enn å sitte i flere timer og prate med de på nett. Syns latskapen tar litt overhånd her jeg... Eller er d bare meg?

• 11 måneder senere...
Gjest Astriks
Skrevet
Nettby.no er på en måte et forum slik som her.

Kvinneguiden.no er definitivt ikke i samme kategori som Nettby.no !

Skrevet
Hva med å faktisk møte vennene sine i virkeligheten i stedet for å holde kontakten med de på nett? Vil heller møte vennene mine enn å sitte i flere timer og prate med de på nett. Syns latskapen tar litt overhånd her jeg... Eller er d bare meg?

Jeg holder kontakten med venner på nett rett og slett fordi det er enklere enn å reise med tog eller fly for treffe dem. Ikke alle bor i umiddelbar nærhet av vennene sine vet du. Jeg kan jo ikke akkurat reise fra Oslo til Trondheim eller Danmark, eller ta toget i et par timer bare for å treffe en venninne etter jobb...

Til trådstarter: Ja, jeg synes du er i overkant sjalu. Det er relativt naturlig at hun også får meldinger fra andre enn akkurat venninnene sine når hun er registrert på et nettsamfunn. Det er ikke akkurat som at hun kan hindre alt og alle hun ikke kjenner i å sende henne en melding.

Skrevet

Er igrunn veldig enig, men folk er i forskjellige situasjoner.

Jeg har alle vennene mine oppført som "venner" på Facebook-sida mi. Men det er sjeldent vi skriver noe til hverandre. Artig å se bilder og kommentere, men vi ringes, og sms`es og treffes oftest. De som bor langt vekk, holder jeg kontakt med via Facebook i større grad, men endel sms og telefonsamtaler der og.

Venner jeg hadde for flere år siden er det som regel en grunn til at jeg ikke har særlig kontakt med lenger, men noen av disse har jeg blitt kjent med på nytt pga nettet. Blitt kjent med nye folk har jeg også...

Skrevet

Jeg hadde skjønt skepsisen din om hun sendte masse meldinger til gutter o.l, men her er det snakk om gutter som sender meldinger til henne.

Selv er jeg både på facebook og på nettby og jeg får nok min del av meldinger fra gutter jeg og. Som oftest bare ignorer jeg de, eller leser de og glemmer de hehe. Tror neppe du har noe å bekymre deg over, så lenge hun ikke sitter der utrolig mye og sender like mange meldinger tilbake.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Men hva med heller å ha kontakt med venner via msn da? Hvorfor på død og liv på nettby?Jeg har erfaring med unnskyldning som ha kontakt med gamle venner bare er tøv hos enkelte.Da kan du jo liksågodt ha kontakt via msn og du behøver ikke å være på nettby for det!

Er vel heller at hun synes det er ett tidsfordriv og kanskje spennende og være med i enkelte grupper der, og det er jo kanskje artig for henne med oppmerksomhet fra andre menn

Skrevet

Både kjæresten min og jeg er på Nettby, de har en del interessante grupper der, vi liker å diskutere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...