Gjest ninn Skrevet 20. februar 2003 #1 Del Skrevet 20. februar 2003 Hei jeg er ei jente som har vært samboer i 7år og samen med amboren i 8år. Sammen har vi en sønn på 4år. Har i grunnen ingen store problemer og hverdagen går på det jevne. Savner den første tia vi var kjærester synes vi har fått det så trist nå. savner mere oppmerksomhet og kos fra min samboer som etterhvert er blitt litt likegyldig og er mest opptatt av å dyrke sine interesser,men jeg vet at han er glad i meg fremdeles.Har noen tips og råd om hva jeg kan gjøre for å få litt oppmerksomhet og vekke til live noe av den gamle forelskelsen ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2003 #2 Del Skrevet 20. februar 2003 Har også følt som deg til tider. Savner den første forelskelsen og spenningen i forholdet...Vet ikke om jeg har noen gode tips, men min erfaring er at dette går i bølgedaler. Det er viktig å ha dette i bakhodet når man er inne i en litt vanskelig periode, og prøve å ikke føle seg ille til mote, selv om man lengter etter litt oppmerksomhet og varme... Et tips kan være å gjøre noe spesielt for mannen din, noe som kan vekke opp gamle minner fra deres første tid sammen. Fx å reise til steder dere har vært, se på gamle bilder - noe som bare er deres. En liten mimrestund er, om ikke annet, med på å fokusere oppmerksomheten mot dere, og kan kanskje være en fin og morsom opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 20. februar 2003 #3 Del Skrevet 20. februar 2003 Jeg tror årsaken er at kvinner hele tiden må bli oppbevartet, at dem forventer at menn skal igangsette dem, finne på ting, gjøre ting, komme med ideer og ta hånd om hennes interesser, lyster og begjær. Det er ikke gutters skyld at dere er så initativløse. Hvorfor klarer ikke damer å finne på noe selv? - Og hvorfor skjønner ikke damer at det er DAMER som skaper problemer i forhold? W Uff, at så mange gutter gidder drasse med seg sånne vedheng.... men hva gjør man ikke for litt sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 20. februar 2003 #4 Del Skrevet 20. februar 2003 Åh, nå vet jeg hva som er galt i forholdet mitt!!! Det består av to personer og den ene er en mann!!! Dumme meg har ikke forstått det før nå :oops: Du må jo være den eneste brukeren med spesialtilpasset forum her, Waco. Hvorfor ikke holde seg der :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 20. februar 2003 #5 Del Skrevet 20. februar 2003 - Uff, at så mange gutter gidder drasse med seg sånne vedheng.... men hva gjør man ikke for litt sex? Tror ikke det blir for mye sex på deg, nei vennen. Hvem gidder?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BayliZ Skrevet 20. februar 2003 #6 Del Skrevet 20. februar 2003 Det er ikke alltid lett å trives i den grå hverdagen dessverre. Jeg er en hyper jente som vil at det skal skje noe nesten hver helg :-) Han synes jeg bør holde meg mer hjemme sammen med han for han synes jo alt er kjedelig, bortsett fra fotball da :-( he he men nå sklei jeg visst ut her! tror du må bare prøve å finne små ting som lett lar seg gjøre selv når man er sliten. Forrige helg delte vi en flaske vin og spilte monopol, vi hadde det kjempekoselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 20. februar 2003 #7 Del Skrevet 20. februar 2003 Ville snakka med han om det jeg, sånn at begge var bevisste på det og kunne gjøre en innsats for å sprite opp forholdet. Sette av tid til hverandre og gjøre ting som man pleide å gjøre før, men som ikke har blitt gjort på lenge. Gå turer, gå på kino, ut og spise, gå på teater, cafèbesøk, lage mat og se film i sofakroken osv osv osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murvel Skrevet 20. februar 2003 #8 Del Skrevet 20. februar 2003 Finn på noe dere begge liker, og ta initiativet. Ikke sitt å vent på at han skal gjøre noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 21. februar 2003 #9 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg tror du bare må ta tyren ved hornene, og gjøre noe selv først - så nesten forlange at det blir fulgt opp. Begynn å leke med hverandre, sett av tid noen dager. Eller innstill dere på å finne en ny felles-interesse Mulighetene er mange, det er bare å komme seg igang! WildThing "roma var ikke bygget på en dag, umulig med tariff-festede pauser" og waco hadde jo et virkelig modent innlegg, sånn btw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Line** Skrevet 21. februar 2003 #10 Del Skrevet 21. februar 2003 Det som waco skriver bør dere merke dere. Gutter tenker sånn om et forhold. Og, de vil at vi finner på ting, tar intiativet til å gjøre ting. Dersom vi gjør dette, så får de øya opp for oss. Tror dette er en måte å åpne opp øynene dems på. For de vil ikke være den i parforholdet som hele tiden skal gjøre alt for oss. Å ikke kom med at vi gjør jo alt for gutta. Gutter setter ikke pris på at vi vasker klærna dems, lager ferdig middag sånn at han kan dra rett på trening ol. Han setter pris på at vi "voldtar" dem med spontan sex. De vil at vi skal si at du idag så drar vi å besøker noen eller drar på kino eller hva det nå måtte være. Vi må si det før dem. Det er poenget. Å tilbake til innlegget som går på hvordan vi skal finne tilbake til disse nyforelskelses følelsene vi hadde. Jeg tror nok som andre har skrevet at dette går i bølgedaler. Det avhenger av jobb, stress, årstiden osv. Men, det kreves at begge jobber for forholdet. Men, vi jenter tenker mye mer på om noe er galt dersom gutta endag ikke er seg selv lik. Da får vi tanker som går på at - Nå elsker han meg ikke? Er det noe galt jeg har gjort? Helt normalt for jenter å tenke sånn. Men, en ærlig gutt vil svare deg at - tja, han har problemer med noe på jobben. Fotball-laget tapte osv. Å hvor ville jeg med dette. Ta intiativ til å dra på tur eller gjør noe romantisk sammen med kjærsten din. Det er så lite som skal til for å vekke liv i følelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå