Debra Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 hørt mye bra om denne.... men har ikke prøvd den, men bestillte den på lookfantastic igår.
Debra Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2007 ja, fikk den idag. den er for behandlet hår. det står det er en spa behandling for hår og hodebunn. abkjølende og reparerende. ingen som har prøvd den? må rpøve den imorgen selv.
Devana Skrevet 10. februar 2007 #5 Skrevet 10. februar 2007 Jeg har prøvd den en gang...har den her hjemme, men glemmer å bruke den. Merket ikke noe særlig forskjell på håret, men den var veldig avkjølende når jeg hadde den på...Luktet ikke sånn jeg trodde den skulle.
Bex Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 Jeg har den! Den lukter godt, hvertfall på boksen, men synes ikke lukten sitter i så lenge i håret. Tror ikke den gjør ikke så mye for mitt hår, så jeg kommer ikke til å kjøpe den igjen, men den føles frisk og god mot håret og hodebunnen så jeg bruker den jo til den er tom... Jeg har tykt, langt ubehandlet hår, da, så kanskje ikke det riktige valget for meg...
Prinsesse på erten Skrevet 12. februar 2007 #7 Skrevet 12. februar 2007 Brukte den for lenge siden. Synes det var utrolig deilig med den avkjølende effekten den har på hodebunnen. Men det er ingenting i vinterkulden Den hadde vel grei nok effekt på håret. Men det er vel en grunn til at jeg ikke fremdeles bruker den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå