Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Har et problem med forskjellig lyst. Er gift.har 2barn (2år,5år) Etter vi fikk barn har min kone mistet helt lysten på sex,vi har sex ca 1gang i måneden.hun har sluttet helt å ta inesjativ til sex. Har prøvd det meste+lengre perioder uten noe mas/snakk om sex. Begynner og bli meget frustrert!!!!!!! (Hvor lenge kan man holde ut) Trenger desperat hjelp/råd!!!!!!!!!!!
Gjest gjesta Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 tror ikke løsninger er å slutte å mase. hvis hun kanksje ikke føler seg attraktiv lenger vil en slik løsning bare forsterke den følelsen og gjøre det verre. har du prøvd å vise henne at du elsker henne og tenner på henne? eller maser du bare? aner ikke hvorfor hun ikke har lyst, men kanskje er det noe av grunnen? er iallefall klassisk eller barnefødseler... vis henne at du bryr deg og snakk med henne, men ikke hold deg unna og la være å vise interesse, men la henne ta intiativ i eget tempo.
Cognizance Skrevet 10. februar 2007 #3 Skrevet 10. februar 2007 (endret) Dette er egentlig et ganske klassisk problem, det burde finnes en slags form for fasitsvar på det. Hmmm... For å analysere litt: Enten må du godta mindre sex (med henne), eller så må ho gå med på å ha sex oftere, eller en kombinasjon. Endret 10. februar 2007 av Cognizance
Pasjonsblomst Skrevet 10. februar 2007 #4 Skrevet 10. februar 2007 Noen små tips... hverdagen er der.. tror man må bryte litt rutiner for å få forandring og ny giv inn. Gjør noe du aldri har gjort før? Overrask, gi oppmerksomhet på nye måter. Etterstreb at hun skal føle seg attraktiv og elsket. Ikke mas, ha tålmodighet.. Ikke gå rett for sexen, det kan nok føles rart dersom hun ikke tenker masse på sex. Og et hett tips: bidra masse i huset og med ungene.. gi henne masse overskudd til å ha sex. Jeg tror seriøst at menn kan få seg mye sex med å følge denne regelen her...
missluna Skrevet 10. februar 2007 #5 Skrevet 10. februar 2007 Jeg hadde det samme problemet da jeg fikk barn. Det var vel helst fordi jeg var veldig stresset, fikk ikke nok hjelp av faren til barnet i hverdagen og var skuffa og irritert over å måtte gjøre hele jobben selv. Sexen var den samme hver gang og ble ikke noe spennende mer. Det ble bare mas med hele greia. Noe som ble helt feil ettersom sex skal være kos og glede. Jeg prøvde rosenrot og div for å få sexlysten tilbake.. hadde jo dårlig samvittighet for at jeg alltid sa nei.. Men det var først da jeg gikk inn i meg selv og fant ut at det var han som var skyld i sengeproblemene, at jeg skjønte hva som foregikk. Hadde han bare vært der mer for meeg i det daglige så hadde nok sexen og kjærligheten vært der enda også. Jeg sier ikke at du ikke hjelper nok til, men at du bør tenke over om det kanskje er noe du kan gjøre i det daglige for henne. Ikke bare i sengen. For det ene utløser det andre. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2007 #6 Skrevet 10. februar 2007 Jeg skal aldri gifte meg og få A4liv med barn og hele pakka hvis det er slik jeg ender opp, som ei sur dame med frustrert mann.
MsRP Skrevet 12. februar 2007 #7 Skrevet 12. februar 2007 De mest vanlige grunnene til at mange kvinner som har født barn mister sexlysten for en periode er at de er fryktelig slitne og at de ikke er fornøyde med kroppen sin lengre. Kroppen hennes har gjennomgått en forandring, og det kan nok være vanskelig å nyte sex hvis ikke hun er fornøyd med seg selv. Det viktigste du kan gjøre her er å vise henne at DU hvertfall er fornøyd! Veldig stor sannsynlighet for at den andre grunnen her også spiller inn, og da kan du jo tenke litt på hvor mye du gjør for henne/dere i hverdagen? Jo mindre belastning hun har av f.eks husarbeid, jo mer overskudd vil hun få til deg... Jeg vet jo ikke hvordan dere har det, om begge jobber eller om en av dere er hjemme med barna? Uansett så er dette likestilt, så dere er sikkert like slitne ved endt arbeidsdag, og alt som trengs å gjøre i huset fra da av bør deles. Det er en rettferdig fordeling, men noen ganger går det jo også an å gjøre litt ekstra, bare for å glede den andre? Ikke holde så nøye telling på hvem som gjør hva? Det har i alle fall utrolig mye å si for sexlivet om mannen er flink til å hjelpe til i huset! Høres kanskje rart ut, men det har med respekt og det å føle seg verdsatt å gjøre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå