Linalur Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Hei alle bokormer! Hva leser dere? Trenger tips.... Nylig lest drageløperen...BRA! Liker John Irving, Knut Hamsun, Henning Mankell...mm
Gjest sitrus Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Leser mye rart, men du kan jo prøve Paul Auster? F eks Music of Chance. Han er kanskje ikke min favoritt (synes bøkene "avslører seg" når man lser dem for andre gang), men han skriver nydelig.
Brunhilde Skrevet 10. februar 2007 #4 Skrevet 10. februar 2007 Akkurat nå leser jeg "Der Gud gråter". Har nettopp begynt, men fikk den anbefalt og regner med at det blir en fin leseopplevelse. Ellers er jeg glad i krim, Lisa Scottolie, Henning Mankell og Faye Kellerman er blant favorittene.
Gjest Emera Skrevet 10. februar 2007 #5 Skrevet 10. februar 2007 Akkurat nå er det bare fag. Men jeg liker godt mange av de norske klassikerne.
forelzka Skrevet 10. februar 2007 #6 Skrevet 10. februar 2007 Jeg leser på 3 bokserier for tiden. Arvesynd av Anne-Lise Boge - Veldig bra! Sønnavind av Frid Ingulstad - Bra! Storgårdsfolk av Eva J Stensrud - Veldig bra! Har for ikke så lenge siden avsluttet Havets Datter av Trine Angelsen. Veldig bra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå