Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøpte en fra Schwartzkopf, med høstblader på utsiden (jeg vet ikke om det er for folk i "livets høst" og at den dekker grå hår, eller fordi det var en serie med høstfarger...), og er fornøyd med denne. Har mellomblondt hår som blir ganske blasst om vinteren, og kjøpte lys gyllenbrun toning. Ser ikke så veldig stor fargeforskjell selv, men har fått kommentarer på at det ser bra ut. Neste gang tror jeg kanskje jeg kjøper en nyanse mørkere.

Uansett, den var lett å bruke. Og det virker som fargen sitter ok (men jeg har sånt hår som fargen blir sittende lenge i; tok minicolour hos frisør som sikkert satt et halvt år..).

Gjest koffeine

Jeg har også brukt casting og den med alle bladene på pakken (natural colors?) flere ganger, farget håret lysebrunt og brunt. På mitt hår ble fargene ca 1 til 2 nyanser mørkere enn på bildet, og fargen ble sittende til håret vokste ut. Bortsett fra det ble fargen i seg selv helt grei. Så bare pass på at du ikke tar for mørk nyanse, og lykke til :)

Annonse

Jeg er blond, men farget håret brunt med Casting. Først lysebrunt og et halvt år etter, mørkebrunt. Fargen satt veldig godt i håret mitt, og gikk ikke ordentlig ut mellom fargingene. Men det er som flere her sier: Fargen blir mørkere enn det står på pakken.

Takk igjen for svar! Farget håret i morges, og det ble fint. Fikk bra med ny glans, og de grå hårstråene er kamuflert, samtidig som nyansene jeg hadde før pga. striper skinner igjennom. Kunne nok hatt en tone lysere slik at jeg fikk enda mer fargespill, men det ser i alle fall helt naturlig ut. Fargen var også grei å bruke, med idiotsikker bruksanvisning.

Gjest Frk. Grønn
Kjøpte Wella Viva Soft Color intensivtoning (holder i 20 vask) i dag, i fargen mellombrun, så jeg skal prøve den ut i løpet av helga. Da kan jeg komme tilbake til denne tråden og si hvordan det gikk :)

Den funket bra! :tommel:

Enkel å bruke, og god farge med mye glans. Spent på hvor lenge den sitter i, men håret mitt tar farge veldig lett, så jeg tror den blir sittende en god stund :) Føler meg litt vel mørk nå, men det er vel bare fordi det er uvant, hehe. Kan anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...