Kosejente Skrevet 20. februar 2003 #1 Skrevet 20. februar 2003 Kjempemorsom tråd du har startet på "Snikk-snakk" ...tror novellen/romanen/boken blir så god at den må gis ut... ...enig? Foreslår at du tar ansvaret for dette...ok..??!! Hva skal den hete forresten..?...
Gjest sexysadie Skrevet 20. februar 2003 #2 Skrevet 20. februar 2003 Jeg foreslår: En suppejeger slår tilbake.
Kosejente Skrevet 20. februar 2003 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2003 Forresten.....etter å nøye ha fulgt utviklingen....syns ikke d går så bra ...den der hovedpersonen kommer jo aldri av flekken jo..... :-? Men tittel kan vi jo ha...
chimp Skrevet 20. februar 2003 #5 Skrevet 20. februar 2003 .......rammet av total mangel på handlekraft!
Gjest Donna Skrevet 20. februar 2003 #6 Skrevet 20. februar 2003 jepp ..hun har ikke orden på noe, et håpløst tilfelle, hvordan skal dette ende??? :o
Milo Minderbinder Skrevet 21. februar 2003 #7 Skrevet 21. februar 2003 jeg vil legge inn sånne små helt uventede "wry twists" sånn dann og vann.......... jeg la nettopp inn en....... :D Milo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå