Kosejente Skrevet 20. februar 2003 #1 Del Skrevet 20. februar 2003 Kjempemorsom tråd du har startet på "Snikk-snakk" ...tror novellen/romanen/boken blir så god at den må gis ut... ...enig? Foreslår at du tar ansvaret for dette...ok..??!! Hva skal den hete forresten..?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 20. februar 2003 #2 Del Skrevet 20. februar 2003 Jeg foreslår: En suppejeger slår tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 20. februar 2003 #3 Del Skrevet 20. februar 2003 En knakende god tittel, sadie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 20. februar 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 20. februar 2003 Forresten.....etter å nøye ha fulgt utviklingen....syns ikke d går så bra ...den der hovedpersonen kommer jo aldri av flekken jo..... :-? Men tittel kan vi jo ha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 20. februar 2003 #5 Del Skrevet 20. februar 2003 .......rammet av total mangel på handlekraft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 20. februar 2003 #6 Del Skrevet 20. februar 2003 jepp ..hun har ikke orden på noe, et håpløst tilfelle, hvordan skal dette ende??? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 21. februar 2003 #7 Del Skrevet 21. februar 2003 jeg vil legge inn sånne små helt uventede "wry twists" sånn dann og vann.......... jeg la nettopp inn en....... :D Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå