AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #41 Del Skrevet 12. mai 2011 Håper det blir slutt på reklame per post i fremtida...nettet er fremtida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Canis lupus Skrevet 12. mai 2011 #42 Del Skrevet 12. mai 2011 Jeg har "NEI TAKK til reklame, Ja takk til BILTEMA-KATALOG!" og får ikke reklame av postmannen. Men, fra NordPost (som leverer reklame i 23-24 tiden noen dager i uken) får jeg reklame uansett. Har sagt ifra to ganger, men hjelper lite.. Får Biltema-katalogen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 12. mai 2011 #43 Del Skrevet 12. mai 2011 Min funker bare delvis. Virker på reklame som ellers ville kommet via posten, men ikke på lokale reklamebud. Muligens kan de ikke lese? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #44 Del Skrevet 12. mai 2011 Han må jo ha trodd jeg var fullstendig spik, sprøyte gal...... Er vel egentlig ikke så rart, du oppførte deg jo som en galning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #45 Del Skrevet 14. mai 2011 Min nei til reklame lapp virker. Den eneste gangen jeg har fått reklame etter jeg fikk lappen på postkassen var da en Nord-Post ansatt puttet reklame i postkassa, akurat idet jeg gikk forbi. Så jeg stoppet og spurte om han ikke så lappen min, men han forstod tydeligvis ikke norsk, jeg tror han var fra Polen eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #46 Del Skrevet 14. mai 2011 Arve rulte.....he he. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. mai 2011 #47 Del Skrevet 14. mai 2011 Jeg har aldri prøvd, men jeg har hørt om de som har sendt all reklamen i en eske adressert til de som leverer ut reklamen. Uten porto og avsenderadresse, slik at de får en real straffeporto. *ond* Jeg har "NEI TAKK til reklame, Ja takk til BILTEMA-KATALOG!" og får ikke reklame av postmannen. Men, fra NordPost (som leverer reklame i 23-24 tiden noen dager i uken) får jeg reklame uansett. Har sagt ifra to ganger, men hjelper lite.. Får Biltema-katalogen da Jeg vil ha et som det står 'Nei takk til reklame, Ja takk til IKEA-katalog!' på! Lurer på om det fins. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chelmon Skrevet 16. mai 2011 #48 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg vil ha et som det står 'Nei takk til reklame, Ja takk til IKEA-katalog!' på! Lurer på om det fins. Du kan lage en selv, eller bare skrive på en bit av et ark og tape det fast. Min nei til reklame lapp virker også, eneste reklamen jeg får er den som er med i aviser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 26. mai 2011 #49 Del Skrevet 26. mai 2011 Lappen har fungert veldig bra og vi slipper uadressert reklame. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå