Gå til innhold

Uadressert reklame - nei takk!

Nightingale

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Håper det blir slutt på reklame per post i fremtida...nettet er fremtida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Canis lupus

Jeg har "NEI TAKK til reklame, Ja takk til BILTEMA-KATALOG!" og får ikke reklame av postmannen. Men, fra NordPost (som leverer reklame i 23-24 tiden noen dager i uken) får jeg reklame uansett. Har sagt ifra to ganger, men hjelper lite..

Får Biltema-katalogen da :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min funker bare delvis. Virker på reklame som ellers ville kommet via posten, men ikke på lokale reklamebud. Muligens kan de ikke lese? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han må jo ha trodd jeg var fullstendig spik, sprøyte gal......

Er vel egentlig ikke så rart, du oppførte deg jo som en galning :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min nei til reklame lapp virker. Den eneste gangen jeg har fått reklame etter jeg fikk lappen på postkassen var da en Nord-Post ansatt puttet reklame i postkassa, akurat idet jeg gikk forbi. Så jeg stoppet og spurte om han ikke så lappen min, men han forstod tydeligvis ikke norsk, jeg tror han var fra Polen eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri prøvd, men jeg har hørt om de som har sendt all reklamen i en eske adressert til de som leverer ut reklamen. Uten porto og avsenderadresse, slik at de får en real straffeporto. *ond*

:fnise:

Jeg har "NEI TAKK til reklame, Ja takk til BILTEMA-KATALOG!" og får ikke reklame av postmannen. Men, fra NordPost (som leverer reklame i 23-24 tiden noen dager i uken) får jeg reklame uansett. Har sagt ifra to ganger, men hjelper lite.. Får Biltema-katalogen da :hoppe:

Jeg vil ha et som det står 'Nei takk til reklame, Ja takk til IKEA-katalog!' på! :ler:

Lurer på om det fins.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha et som det står 'Nei takk til reklame, Ja takk til IKEA-katalog!' på! :ler:

Lurer på om det fins.

Du kan lage en selv, eller bare skrive på en bit av et ark og tape det fast. Min nei til reklame lapp virker også, eneste reklamen jeg får er den som er med i aviser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Lappen har fungert veldig bra og vi slipper uadressert reklame. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...