Miss5 Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Hei, Jeg har en utenlandsk bakgrunn, det samme har min type. Der jeg kommer fra er det ikke vanlig at jenter loker ute i byen sent på kveldene. Jeg har aldri vært på et diskotek eller utested, men lurer nå på hvordan systemet fungerer? Typen min og jeg snakket en del sammen, og da oppdaget jeg at han har hatt mye sex med norske jenter i sine yngre dager. Noe som faktisk plager meg sinnsykt mye. Akkurat nå har vi ikke så bra forhold, kranglet en del og slikt. Og da truer han meg med å havne tilbake på sånne steder hvor han lett kan ha sex med FIIINE BLONDINNER.. Jeg synes det er urettferdig. Er det virkelig så lett for gutta å finne seg jenter på utesteder? Hvorfor betale når man kan få gratis, sier han til meg. Kan det virkelig stemme? Er jentene virkelig så lette på tråden på utestedene i Oslo? En annen ting jeg har hørt, er at mange norske jenter tilbyr sex istedentfor betaling til drosjesjåførene? Deter ikke meningen å starte en krig eller virke provoserende mot norske jenter, jeg er bare sjokkert og litt engstelig.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Det er ikke så vanskelig for gutter å treffe jenter for sex på byen hvis man ser bra ut, er utadvendt og kjenner spillet. Men at jenter oppriktig tilbyr drosjesjåfører sex istedenfor penger er nok mest vandrehistorier.
Gjest StockDama Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 jeg ser ingenting galt i jenter som drar på byen for å ha sex, gutter gjør det jo, så hvorfor ikke =p jenta får seg no,gutten får seg no, everyones happy...men huske kondom =D
Gjest gjesta Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 jeg er for ONS, så lenge folk tar ansvar, og jenter kan like mye gjøre det som guttene. men det som slår meg er at han karen din ikke behandler deg med særlig respekt? mulig norske gutter og jenter er mer løssluppne enn hvor du kommer fra, iallefall jentene. men jeg vil påstå at en skikkelig god norsk gutt vil behandle deg bedre enn det der.
Cognizance Skrevet 10. februar 2007 #5 Skrevet 10. februar 2007 Og da truer han meg med å havne tilbake på sånne steder hvor han lett kan ha sex med FIIINE BLONDINNER.. Jeg synes det er urettferdig. Er det virkelig så lett for gutta å finne seg jenter på utesteder? ← Hvis du synes det er urettferdig, så kan det kansje være en trøst at det neppe blir vanskeligere deg å finne noen på byen for sex for ei natt. Jeg for min del tror det kun er en liten del av ungdom som baserer seksuallivet sitt på onenightstands. En ting er sex med folk utenom stabile romantiske forhold, men ONS i øst og vest tror jeg det er ganske få som driver med, egentlig. Kansje toppen 10 prosent, innenfor de aktuelle aldersgruppene? Og: Det er ikke sikkert de fiiiine blondinene var så fryktelig fine, egentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå