Zest Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Var hos hudpleier nylig og fikk behandling med produkter fra Pevonia Botanica. Har ikke vært borti merket før, men produktene føltes veldig bra, og nå har produktjunkien i meg veldig lyst til å teste. Jeg ble i hovedsak anbefalt produkter for kombinasjonshud, rens, tonic, krem og maske til t-sone, samt et konsentrat for sensitiv hud og maske for sensitiv hud til kinnene. Har noen vært borti disse produktene? Bra/dårlig, og hvordan ligger de i pris? Så ingen priser der jeg var.
GoldenGlow Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Jeg har mange prøver på disse produktene. Det skal være veldig bra Sluttet å bruke dem pga lukten, men kremene, tonicen og rensen jeg har, kan jeg ikke si noe annet negativt om utenom at det lukter ikke godt og veldig sterkt.. Pris osv. vet jeg ikke.
onyx Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Har hatt prøve rpå produktene for kombinasjonshud, rens, toner og krem. Var ikke imponert, men lukte var det som gjorde at jeg ikke engang orket bruke opp prøvene. Lukter rett og slett myggspray av kremen!
Zafran Skrevet 10. februar 2007 #4 Skrevet 10. februar 2007 Hei. Jeg har testet serien for sensitiv hud - rensemelk- tonic- krem. Ble for å være helt ærlig litt skuffet... Men det skal sies at forventningene var høye for jeg testet. Rensen synes jeg var helt ok, men ikke god nok på sminke. Kremen gav ok med fukt, men ikke mer. Det som jeg ikke likte med kremen var at den la seg litt "utenpå" huden, så når jeg skulle legge concealer og litt Colour Clone så "klumpet" det seg. Vanskelig å forklare, men det kan kjennes ut som det var UV- filtere? Mener at jeg betalt ca. 1500 for serien, tror man får kjøpt prøvesett fro rundt 500 - 600,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå