Snuppen Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Noen som har en god ansiktspeeling å anbefale? var på et parfymeri i går som anbefalte meg en som het kjemisk peeling..men ville høre md der ute først om noen hadde no bra å anbefale..?
LilleMy28 Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Jeg bruker både kjemisk peeling og vanlig peeling, dette fordi den kjemiske går mer i dybden, men huden min kvitter seg ikke med den døde huden, den blir liggende som tørre partier. Så jeg bruker vanlig peeling 1-2 ganger i uken for å få mer glød i huden pga massasjen og få bort død hud. Jeg bruker Dior sin ansiktsskrubb og syns den er mild og effektiv.
ehv61 Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Jeg bruker Skin Prep Scrub fra Dermalogica. Synes den er veldig god jeg.
chanell Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Jeg bruker for tiden en peeling fra Matis som jeg er fornøyd med.
Snuppen Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2007 Tenkte prøve kjemisk peeling, men kjedelig om man da må bruke en vanlig peeling etter det også.. koster så mye :0/ hm.. hvor ofte taes kjemisk peeling? og dere andre,hvor ofte tar dere peelingen?
Gjest Deception Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 Mine favorittpeelinger er uten korn; Dermalogica Gentle Cream Exfoliant (maske med fruktsyrer), og YSL Gentle Exfoliant (eller hva den nå heter; en gullfarget gele som masseres på huden til den blir flytende, og så skylles av).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå