Frk. Stella Skrevet 9. februar 2007 #1 Del Skrevet 9. februar 2007 Hva er hindbær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 9. februar 2007 #2 Del Skrevet 9. februar 2007 Tror det er bringebær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamle Alex Skrevet 9. februar 2007 #3 Del Skrevet 9. februar 2007 Det er bringebær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Stella Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 9. februar 2007 Takk for svar!!! Da tror jeg at jeg skal lage disse i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 9. februar 2007 #5 Del Skrevet 9. februar 2007 De så veldig gode ut! Jeg kom til å tenke på en annen dansk kake da jeg så oppskriften, nemlig Bedstefars skæg. Jeg baker den nesten som i oppskriften jeg linker til, men bytter ut aprikos med bringebærsyltetøy. Dessuten blander jeg godt med kokosmasse i marengsen før jeg brer den over syltetøyet. Kan anbefale denne hvis du er glad i kaker med bringebær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miesol Skrevet 19. februar 2007 #6 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg er personlig ingen tilhenger av slike kaker, men bildet satte meg i en nostalgisk stemning For meg er den kjent som "leivkak" (trønder ja), og var farmors favoritt. Alltid med en snei uten melis siden alle ikke er så glad i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå