Gå til innhold

What`s a man to do...

Fremhevede innlegg

Skrevet

For og rette litt opp i det intrykk jeg har skapt hos de som mener at det er en dårlig løsning: Er det noen kvinner der ute som kunne tenkt seg en elsker med god erfaring, masse pasjon, ikke lenger 20, men heller ikke femti

Oh, førtiårskrisa, her we come... :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut fra det du har skrevet virker det som om dere har det bra sammen på alle området, også det seksuelle. Problemet er at du ønsker mere sex enn en gang i uka, og hun ikke gjør det? Hvorfor? Har hun ikke overskudd, ikke lyst, tid, har dere snakket om hvorfor det er slik?

Jeg hadde aldri ofret et godt forhold for å få sex mere enn en gang i uka, spesielt ikke om det var barn involvert. Mennesker er forskjellige og vi har også forskjellige behov for hvor mye sex vi ønsker å ha. Spørsmålet er om da den som ikke ønsker så mye sex skal ha "plikt" (av mangel på bedre ord) sex for å tilfredsstille partneren, om den som ikke får "nok" må greie seg med det han/hun får, eller et sted midt i mellom.

Det behøver nemlig ikke være noe galt med hverken deg, sexen, følelsene eller forholdet : noen har bare mindre behov enn andre. Hvor lang tid har dette vedvart, har det vært slik siden dere ble sammen, i perioder, eller bare den siste tiden? Har dere snakket sammen konkret om hva dere kan gjøre for at hun skal få lyst oftere?

For min del har jeg perioder (feks i forbindelse med graviditet) hvor lysten er nedsatt, da prøver vi å møtes på halvveien: vi legger begge litt ekstra innsats i å få ting igang, og jeg har sex med han enkelte ganger selv om jeg ikke nødvendigvis er spesielt kåt. Det er fordi jeg liker at han har det bra , akkurat som han vil at jeg skal ha det bra, og sex og intimitet er viktig for forholdet vårt. Det krever innsats fra begge parter, men en ting er sikkert: utroskap er en elendig "løsning". Dersom dette ikke kan løses mellom dere, og du ikke kan leve med situasjonen - da er det mest reale og avslutte forholdet. Men da skal du altså være helt sikker på at det er verdt det, for som sagt: gode forhold vokser ikke på trær og det er ikke sikkert du vil få det bedre sammen med noen andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...