Gå til innhold

Se her, kvinner!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg har bare lyst til å fortelle dere om et nytt forum for psykisk helse!

Vi er to kvinner som har startet opp ett nytt forum, vi har selv psykiske problemer og ville veldig gjerne hjelpe andre!

Hvis du er som oss, så er det godt å ha noen å prate med som forstår hvordan en har det. Kanskje du trenger trøst en dag, eller en oppmuntring.

Kanskje du har overskudd til å hjelpe de andre medlemmene med råd eller trøst.

Det er både alvor og morro hos oss!

Vi har konkuranser og chat.

Hvis du er godt voksen og har slitt med psyken i mange år, så er det et eget sted for de "voksne" også.

Håper vi ser dere der!

Mvh :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei alle sammen!

Jeg har bare lyst til å fortelle dere om et nytt forum for psykisk helse!

Vi er to kvinner som har startet opp ett nytt forum, vi har selv psykiske problemer og ville veldig gjerne hjelpe andre!

Hvis du er som oss, så er det godt å ha noen å prate med som forstår hvordan en har det. Kanskje du trenger trøst en dag, eller en oppmuntring.

Kanskje du har overskudd til å hjelpe de andre medlemmene med råd eller trøst.

Det er både alvor og morro hos oss!

Vi har konkuranser og chat.

Hvis du er godt voksen og har slitt med psyken i mange år, så er det et eget sted for de "voksne" også.

Håper vi ser dere der!

Mvh  :klem:

hva heter forumsiden da?

Skrevet

Vil anbefale www.aldri-alene.com fremfor andre konkurrerende forum og kopier.

Skrevet

Skal to med psykiske problemer hjelpe andre med psykiske problemer....

Hørtest farlig ut...

Ex....

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Skrevet

Hørtest farlig ut...

Ex....

Å ha psykiske problemer er ikke ensbetyndene med å være gal og psykotisk vettu... ;)

Skrevet (endret)

Hørtest farlig ut...

Ex....

Dette kan du mye om skjønner jeg.

...Og så tenkte jeg å legge ut en illustrerende link om selvhjelpsgrupper, bare for å finne selvhjelp.no med en vegg av tilnærma totalt intetsigende byråkratisk svada :O

Denne fungerer bedre: http://www.linkoslo.no/

Endret av Cognizance
Skrevet

Uff da.. Går det an å glemme å legge inn navnet på forumet???

Sorry!!

www.alltidalene.diskusjonsforum.no

Vi sitter ikke der som to orakler med svar på alt, blir vel kanskje på samme måten som her. Vi tilbyr våre egne erfaringer, våre råd, vår støtte og omsorg. Det gjør også våre medlemmer.

Alle har noe å bidra med!

Håper vi ser noen av dere der!! :velkommen:

Skrevet
Uff da.. Går det an å glemme å legge inn navnet på forumet???

Sorry!!

www.alltidalene.diskusjonsforum.no

Vi sitter ikke der som to orakler med svar på alt, blir vel kanskje på samme måten som her. Vi tilbyr våre egne erfaringer, våre råd, vår støtte og omsorg. Det gjør også våre medlemmer.

Alle har noe å bidra med! 

Håper vi ser noen av dere der!! :velkommen:

Hæ? alltid alene?

Skrevet
Hæ? alltid alene?

Ja, hæ? Er dette et plagiat på et allerede velfungerende forum som aldri-alene eller? Skeptisk. :forvirret:

Skrevet

Neida, er ikke et plagiat.

Jeg vil kalle det et bedre alternativ.

Mange av de som var medlemmer på aldrialene meldte seg ut pga leder stilen der.

Vi ønsket et alternativ uten det som var problemet på det andre.

Det har vi fått til.

Det er opp til en selv hva en trives med, men for flere så ble aldrialene helt feil.

Men kan dere ikke bare komme å se?? Avgjør selv hva dere syns?

Er vel plass til begge?

Vi har innteresante spalteskrivere, en har allerede startet, den andre er like rundt hjørnet.

Kan garantere at ingen andre forum for angst\depresjoner har tilsvarende.

Håper vi sees :velkommen:

Skrevet

syns det hørtes smart ut jeg!

så kan man finne andre med kanskje samme problem så føler man seg ikke alene og forferdelig eller kanskje noen som har fått hjelp og kan fortelle om hvordan!

Skrevet

Det er vel ingen hemmelighet at alltid alene ble laget av et tidligere medlem av aldri alene, og som senere har spredd eder og galle rundtom, løgner og kvalme.

Når en bruker er så bitter pga. interne konflikter fra et internettforum, at hun lager et tilsvarende forum med lignende navn, men med en helt annen mening, da er det visse ting som ikke stemmer. Når vedkommende i tillegg fikk beskjed om å fjerne artikler fordi de manglet kilder og ikke var faglig korrekte, og senere legger det inn på eget forum, sier det også noe om seriøsitetsnivå.

Skrevet

Det er helt sant! Det hender ganske ofte at en føler seg så alene, at en er den eneste som har det slik, men det viser seg jo at en er mange i samme båt!

Det syns jeg at hjelper!

Vi har jo mange tøysetråder også, en kan ikke bare fokusere på hvor fælt livet er, man må glemme hvordan en har det og ha det litt morro også!!

Vi har blitt en fin gjeng der inne, men vi har plass til mange flere! :)

Skrevet

Forum troll er nok inne i alle forum, og er jo ikke så lett å unngå når man lager et forum! Men noen er jo veldig festlige :legrine:

Skrevet
Det er vel ingen hemmelighet at alltid alene ble laget av et tidligere medlem av aldri alene, og som senere har spredd eder og galle rundtom, løgner og kvalme.

Når en bruker er så bitter pga. interne konflikter fra et internettforum, at hun lager et tilsvarende forum med lignende navn, men med en helt annen mening, da er det visse ting som ikke stemmer. Når vedkommende i tillegg fikk beskjed om å fjerne artikler fordi de manglet kilder og ikke var faglig korrekte, og senere legger det inn på eget forum, sier det også noe om seriøsitetsnivå.

Jeg tror du må sjekke kildene dine litt. :)

Er vel bare de som var direkte involvert som vet hva som skjedde der.

Nå er det vel du som sprer eder og galle??

Det er plass til begge forumene, en må velge det som passer en best.

Ang artikler- du er ikke bare på jordet, du er på feil jorde!

Skrevet
Forum troll er nok inne i alle forum, og er jo ikke så lett å unngå når man lager et forum! Men noen er jo veldig festlige  :legrine:

Ja da! Ta de med en klype salt så går det så bra!

Ligger noen festlige svar inne på vårt forum, gadd ikke å slette de en gang, de faller på sin egen urimelighet! :)

Skrevet

Men, her inne på KG er vi heldige og har en del menn og, så er det for menn og? siden du skrev "se her, kvinner"??

Skrevet

He he, neida, det er for alle! Var ikke klar over mennene før etterpå!

Tenkte som så når jeg så dem, er det her de søker seg for å finne svar på hvordan vi virker???

Burde kanskje lage en ny tråd der jeg inviterer men???

Skrevet

Jeg er ikke bruker på noen av forumene her, men leser rundt på et par andre. Men det er et eller annet merkelig som foregår et eller annet sted i "psykisk helse" miljøet på nett. Aner ikke helt hva, men vil bare minne på alle om nettvett, og at det som regel er mulig for administratorer å lese mail, chatlogger osv. Så vær svært obs på hvilken informasjon du legger ut om deg selv, inklusive i pm og "hvisking" på chat.

Anbefaler på generelt grunnlag å bruke en anonym epostadresse både til registrering, og som erstatter for PMsystemet, uansett om forumet heter aldrialene, alltidalene, kvinneguiden, sol, osv osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...